Kjell- Skrevet 19. mai 2004 Del Skrevet 19. mai 2004 Jeg bruker Windows XP, og etter jeg har lagt inn SP1 så blir oppstarted betydelig tregere. Jeg spurte om dette tidligere og jeg fikk til svar å prøve å legge inn slowdown hotfix SP1 Hotfix men dette var bare for XP English og jeg trenger til norsk XP, så jeg lurer på om det er noen som vet hvor jeg kan få tak i slowdown hotfix for XP Norsk? Lenke til kommentar
spetter Skrevet 19. mai 2004 Del Skrevet 19. mai 2004 (endret) det er noe feil i minne håndteringa i SP1 som gjør at maskina kan virke litt tregere.. Denne fiksen som reparerer dette (forbedrer minne håndteringa) heter fix815411 (eller fix 815411) Du kan kontakte MS, og be dem gi deg den ? Tok selv kontakt og fikk brukernavn og passord tli en FTP og lasta det ned. Engelsk / norsk versjon edit: så ikke på linken istad, så jeg merka ikke det var denne fixen du refererte til:) Men, hvis du vil ha denne fixen på norsk eller engelsk så er det bare PM meg.. Endret 20. mai 2004 av spetter Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 20. mai 2004 Del Skrevet 20. mai 2004 Nye oppsatarts filer ligger lengre ut på disken , Kjlr en derag med "start up optimize" . Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå