Nicklas Skrevet 19. mai 2004 Del Skrevet 19. mai 2004 Hei ! Lurte på ossen man får lys under tastene i tastaturet jeg ? Hvis man må legge inn leds, får man trykka ned knappene da ? Og hvordan gir man dem strøm uten at det skal stikke ut ledninger her og der ? Lenke til kommentar
1234567890qwertyuio Skrevet 19. mai 2004 Del Skrevet 19. mai 2004 Mye arbeid: Leds Mindre arbeid: Neonwire Minst arbeid: kjøp ferdig med lys Lenke til kommentar
Nicklas Skrevet 19. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 19. mai 2004 Okai, men hvordan ? Lenke til kommentar
1234567890qwertyuio Skrevet 19. mai 2004 Del Skrevet 19. mai 2004 Yahoogle er koselig Lenke til kommentar
ManagHead Skrevet 19. mai 2004 Del Skrevet 19. mai 2004 Du kjøper en Neonwire på f.eks. micorplex. Så spretter du opp tast. ditt og legger wireen neddi der slik du vil ha den. Så setter du på strøm og beundrer arbeidet ditt Lenke til kommentar
Nicklas Skrevet 19. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 19. mai 2004 Javel ,men den wiren er vel litt fot tjukk til å gå nedi tastaturet, skal vel få trykka tastene ned oxo. Og hvor får de strøm fra ? Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 20. mai 2004 Del Skrevet 20. mai 2004 Javel ,men den wiren er vel litt fot tjukk til å gå nedi tastaturet, skal vel få trykka tastene ned oxo. Og hvor får de strøm fra ? en inverter.. Lenke til kommentar
Mushaboom Skrevet 20. mai 2004 Del Skrevet 20. mai 2004 Javel ,men den wiren er vel litt fot tjukk til å gå nedi tastaturet, skal vel få trykka tastene ned oxo. Og hvor får de strøm fra ? en inverter.. PSU.. Lenke til kommentar
Marius_EV Skrevet 20. mai 2004 Del Skrevet 20. mai 2004 Du må først skjekke avstanden er stor nok når tastene er trykket ned. Det går ikke med allle tastatur. Du må også borre nødvendige hull slik at du kan laegge den der du vil. Lenke til kommentar
Nicklas Skrevet 20. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 20. mai 2004 Oki, men dere sier de får strøm fra en PSU .. inverter .. det vet jo tilogmed jeg også .. men for at det skal slippe å henge ledninger ut overalt så er det vel best å koble ledene på noe i tastaturet .. men vet noen hva jeg skal koble de på ? Lenke til kommentar
Marius_EV Skrevet 20. mai 2004 Del Skrevet 20. mai 2004 Det beste og letteste er å legge i neonwire. Så en worklog for dette for en stund siden, men finner den ikke igjen. Lenke til kommentar
ManagHead Skrevet 20. mai 2004 Del Skrevet 20. mai 2004 (endret) Oki, men dere sier de får strøm fra en PSU .. inverter .. det vet jo tilogmed jeg også .. men for at det skal slippe å henge ledninger ut overalt så er det vel best å koble ledene på noe i tastaturet .. men vet noen hva jeg skal koble de på ? Du legger en strømkabel langs med tastaturkabelen som går inn på PS2 porten, bare at den går inn i maskinen og henter strøm deifra... Du kan evt. ta en titt her Endret 20. mai 2004 av ManagHead Lenke til kommentar
Marius_EV Skrevet 20. mai 2004 Del Skrevet 20. mai 2004 Det var sånn jeg mente, men for all del finn en annen løsning for der neonwire'en går inn i tastaturet. Borr hull! Lenke til kommentar
Nicklas Skrevet 20. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 20. mai 2004 Hehe, oki .. takk for alle svar ! Lenke til kommentar
stidz Skrevet 20. mai 2004 Del Skrevet 20. mai 2004 håper ikke du har trådløst tastatur da. da får du i såfall bruke baterier Lenke til kommentar
Marius_EV Skrevet 20. mai 2004 Del Skrevet 20. mai 2004 Dette er en veldig enkel modd som de fleste kan klare, så går nok bra. Lenke til kommentar
Zipp0 Skrevet 20. mai 2004 Del Skrevet 20. mai 2004 Om du ikke vil ha kabel fra tastaturet kan du jo kjøpe innverter med batterier (microplex). Du får ikke samme lysmengden, men tror det blir ganske ok Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå