PixelImp Skrevet 19. mai 2004 Del Skrevet 19. mai 2004 [url="http://vr.unlocated.net/"]her[/url] er siden ... bare lekte meg litt ... kjedet meg ... u like ? Lenke til kommentar
PT Skrevet 19. mai 2004 Del Skrevet 19. mai 2004 Liker det meget godt Ting som trekker ned: - De runde kantene bryter litt med resten av stilen - Vil gjerne kunne klikke på det randombildet for å kunne få opp bildet i full størrelse - Footer? Lenke til kommentar
Dunestar Skrevet 19. mai 2004 Del Skrevet 19. mai 2004 Hm. Me do not know if misa like. Ble veldig enkelt, da. Kan bli pent, men her ga det en følelse av tomhet, dessverre. Fargene skimter litt mot lilla. Ble litt forstyrrede, spesielt med det røde som krasja. Bang. Lenke til kommentar
PixelImp Skrevet 19. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 19. mai 2004 (endret) - Vil gjerne kunne klikke på det randombildet for å kunne få opp bildet i full størrelse- Footer? - det er i planene ja -footer ? der er da footer ? Fargene skimter litt mot lilla. Ble litt forstyrrede,spesielt med det røde som krasja. Bang. er det skjermen min som er mongo ? ser ikke noe tendenser til lilla ... jaja, jeg synst de passer men det er vel mer smak og behag ... Endret 19. mai 2004 av PixelImp Lenke til kommentar
Dunestar Skrevet 19. mai 2004 Del Skrevet 19. mai 2004 er det skjermen min som er mongo ?ser ikke noe tendenser til lilla ... jaja, jeg synst de passer Tror du tok poenget, men ikke direkte lilla, men den gråfargen som er bakgrunnsfarge til innholdet vil jeg si er en slags gråfarge som skimter mot lilla. Mer lilla enn gult for å ta det eksemplet. Meget mulig det er min skjerm som har tatt kvelden! Lenke til kommentar
PixelImp Skrevet 19. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 19. mai 2004 ja, jeg skjønner Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 20. mai 2004 Del Skrevet 20. mai 2004 Synes den ble alt for lys, til å være en cs-side. At jeg virkelig har sett meg lei av "Trebuchet MS", fikk jeg virkelig i klartekst her. Det finnes andre fonter der ute folkens. Synes forøvrig ikke at fonten passet i det hele tatt. Menyen er for lys, og selve menyteksten for stor. "Random picture" er malplassert til de grader, så veldig rart ut. Footer needed. Pent fargevalg (utenom bg-farge, som burde være mørk grå/sort). Ser du har tatt deg lov til å bli inspirert av mesa. Lenke til kommentar
SirAnderz Skrevet 20. mai 2004 Del Skrevet 20. mai 2004 Syns det passa fint jeg Helt greit på en måte Lenke til kommentar
ikkeno Skrevet 20. mai 2004 Del Skrevet 20. mai 2004 Bare lurer litt, men på hvilket språk var cs sida til PixelImp skrevet på? Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 20. mai 2004 Del Skrevet 20. mai 2004 Bare lurer litt, men på hvilket språk var cs sida til PixelImp skrevet på? Dette språket her Lenke til kommentar
PixelImp Skrevet 20. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 20. mai 2004 Ser du har tatt deg lov til å bli inspirert av mesa. jess har prøvd å nå deg de siste dagene ... men har vært umulig ... Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 20. mai 2004 Del Skrevet 20. mai 2004 (endret) *borte* Hmm. Rart det der. Stå på iallefall! Endret 20. mai 2004 av PoleCat Lenke til kommentar
cbcb Skrevet 20. mai 2004 Del Skrevet 20. mai 2004 likte ikke den "gta" stilen... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå