Gå til innhold

Død floppy!

Anbefalte innlegg

Hei igjen!

Har akuratt skifta vifte på cpu'n min og montert en hdd skuff. Dette medførte litt ut og inn m kabler.

Etter å ha starta opp pc'n så vil ikke floppy'n starte? Ikke et lys engang..helt dødt...?

Har gått over kabelene et par ganger uten hell.

Hva kan ha skjedd?

Hm :sad: ?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det skal litt til for å drepe en floppy, jeg har klart det 1 gang, nesten 2 faktisk.

Første hendelse:

Kobla rett og slett strømkabelen opp ned (et mirakel at det gikk), deretter slo jeg på pc'n og skiten tok fyr.

Resultat, død floppy og brent lukt i rommet resten av dagen.

Andre hendelse:

Jeg fikk ikke floppy driven til å virke, selv om jeg visste det ikke var noe feil med den.

Jeg ble "sur" og kaste den ut av vinduet i 3 etasje.....Endelig kvitt skiten tenkte jeg.

Så lånte jeg en annen diskett stasjon av en kamerat, (han var nøye med å påpeke at denne ikke skulle kastes ut av noe vindu), og heller ikke denne virket.....

Tilfeldigvis prøvde jeg å koble på den andre floppy strømkabelen, og vips, stasjonen fungerte......

Ut av rommet, på med sko, ned trappene, ut, rundt hjørnet, over snøen, grave grave, tilbake rundt hjørnet, inn, opp trappene, inn på badet, føne føne, tørke tørke, inn på rommet, håpe, koble på, og vips, den virket !

Snakk om overlevelsesevne !

Resultat, levende floppy, bløte sko, høy puls.

I dag har jeg kobla av hele møkka, har endelig laget meg en bootable windows cd :grin:

NO MORE !!!!!!!!!

[ Denne Melding var redigert av: knaa på 2002-04-10 20:57 ]

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...