Muteki Skrevet 1. juni 2004 Del Skrevet 1. juni 2004 Men holder den til overklokking da? Lenke til kommentar
frakk2000 Skrevet 1. juni 2004 Del Skrevet 1. juni 2004 Den kjøler bedre enn den orginale vifta >_< Lenke til kommentar
blackeyedragon Skrevet 1. juni 2004 Del Skrevet 1. juni 2004 er det mulig å kjøre dataen uten mainbordvifte?? hvis du leser den forrige posten min, og følger linken i den så ser du at det er fullt mulig å kjøre uten vifte på NB, i allefall med nyere HK. Det er mulig, men jeg vil tro at det kanskje går utover levetiden og stabiliteten... Lenke til kommentar
frakk2000 Skrevet 1. juni 2004 Del Skrevet 1. juni 2004 er det mulig å kjøre dataen uten mainbordvifte?? hvis du leser den forrige posten min, og følger linken i den så ser du at det er fullt mulig å kjøre uten vifte på NB, i allefall med nyere HK. Det er mulig, men jeg vil tro at det kanskje går utover levetiden og stabiliteten... Jeg kjører uten, og tempen gikk ned etter at jeg skifta til zalman ribba. Ofte er viftene på HK utrolig sugne. (Og bråker masse gjør de også). Lenke til kommentar
Master Casemod Skrevet 1. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2004 men hvordan tar jeg av vifta? funker det uten vifte? Lenke til kommentar
frakk2000 Skrevet 1. juni 2004 Del Skrevet 1. juni 2004 Åssen hovedkort er det? Som regel er viftene festa med små plastikk clips, som du kan klemme inn bra undersiden med ei nebbtang. (Du må skru ut hele hovedkortet ja). Hvis du skal ha på en zalman kjøler, husk skikkelig kjølepasta. Lenke til kommentar
knut-eirik Skrevet 1. juni 2004 Del Skrevet 1. juni 2004 Det enkleste er å kjøpe en ny en, slik som disse: Swiftech chipsetkjøler 375,- test Zalman chipset kjøler u/ vifte 65,- Northpole chpiset kjøler 295,- test her og her Revoltec NB Freezer Blå 65,- Så det er mange valg her ute. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå