Gå til innhold

Mainbordvifta lager lyd!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Litt rart det gitt, at viften bråker bare når pcen er på. Er du sikker på at viften ikke bråker når pcen er av?

Neida, fra spøk til motorsag.

Tror du kan fjærne viften uten å tenke mer på det, men husk å sjekke temperaturen sånn innimellom. Så lenge du ikke klokker stort, så trenger du ikke den viften heller.

Lenke til kommentar

jeg har planer om klokking så snart jeg får Volcano 12 vifta :p

men...jeg kan jo bestille ny fra 3dfxcool da :roll:

eller jeg kan ta den gamle kjøleribba fra den gamle shuttl'n min da...funker det?

noe som er helt ute av topicen:(åssn i rotteland kan jeg endre nicke't mitt?) :roll:

Endret av Master Casemod
Lenke til kommentar

Jeg har nå mitt tredje Abit HK.

På det første skiftet jeg chipset-vifte 1 gang, på det andre 2 ganger, og på mitt nåværende AN7 som enda ikke har hatt 2 måneders bursdag skal jeg skifte i morgen!

Den begynte allerede å bråke for et par uker siden ved kaldstart og jeg fikk ny i posten fra Komplett dagen etter at jeg sendte en mail til dem om problemet.

Jeg vet ikke om jeg har vært spesielt uheldig, men mye tyder på at Abit rett og slett bruker dårlige vifter på kortene sine.

Lenke til kommentar
noe som er helt ute av topicen:(åssn i rotteland kan jeg endre nicke't mitt?)

PM en moderator.

Monter på en Zalman kjøleribbe... koster 70 kroner og kjøler mye bedre en original vifta.. UTEN vifte...

Jepp, den kjøleren bråker ikke så mye ihvertfall :p

Lenke til kommentar

Vil anbefale en Zalman uten vifte :) Har selv montert en slik på et KT133 kort, og det fungerte helt fint. Vet ikke helt om nyere hovedkort kan bli varme med en slik, men tviler egentlig på det. Chipsettet lager jo tross alt ikke sååå mye varme!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...