Gå til innhold

Puttet inn en brent musikk cd i xboxen min

BoRsE

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Da har du sikkert en samsung dvd rom i xboxen ,den takler de fleste formater , men jeg sitter faktisk med en philips og der fungerer også cd-r plater hvis de er av riktig merke.

Rare greier det der.

Kan du ikke bare prøve? koster jo ikke akkurat mye for en cd-r plate da

Hvis du evt modder den så kan du gjøre som jeg og veeeldig mange andre gjør og det er å ha musikk/bilder/filmer(divx.avi osv) liggende på pc`en og så setter du xbox media center til å streame det fra pc`en i stedet, fungerer glimrende det, da slipper du å bruke opp dyrbar plass på xboxen til de tingene , bedre og ha den "giggen" man har tiljengelig til xbox spill og diverse emulatorer med spill ,

ikke sant!

Lenke til kommentar
Da har du sikkert en samsung dvd rom i xboxen ,den takler de fleste formater , men jeg sitter faktisk med en philips og der fungerer også cd-r plater hvis de er av riktig merke.

Rare greier det der.

Kan du ikke bare prøve? koster jo ikke akkurat mye for en cd-r plate da

Hvis du evt modder den så kan du gjøre som jeg og veeeldig mange andre gjør og det er å ha musikk/bilder/filmer(divx.avi osv) liggende på pc`en og så setter du xbox media center til å streame det fra pc`en i stedet, fungerer glimrende det, da slipper du å bruke opp dyrbar plass på xboxen til de tingene , bedre og ha den "giggen" man har tiljengelig til xbox spill og diverse emulatorer med spill ,

ikke sant!

Jo helt enig! konge! :D

Vet ikke helt hvordan man streamer og fixer sånt, men jeg har iallefall lastet ned den nyeste versionen av XBOX media Center. Bestiller Xecuter 2.3b lite pluss idag.. fra modchip.no. Hvor lang tid vil det ta før den kommer fram?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...