kåre Skrevet 9. april 2002 Del Skrevet 9. april 2002 Jeg har kjøpt meg et Creative Live5.1 og har lasta ned drivere. Jeg har to høytalere stående ved siden av skjermen. Er i grunn ikke sikker på kva som er den rette plasseringen av pluggen fra høytalerene, der er jo fem plasser hvor den passer? Lenke til kommentar
s_18 Skrevet 9. april 2002 Del Skrevet 9. april 2002 Er jo bare å prøve seg frem, men det vanlige er vel andre fra høyre. Lenke til kommentar
Athlon Power Skrevet 9. april 2002 Del Skrevet 9. april 2002 Yepp andre fra høyre den grønne inngangen Lenke til kommentar
Mentor Skrevet 9. april 2002 Del Skrevet 9. april 2002 Det er vel alltid den grønne pluggen som er line out/speaker......er det vel ikke? Lenke til kommentar
Kjellis Skrevet 9. april 2002 Del Skrevet 9. april 2002 Bare å prøve seg fram ja - men kan si at det ER 2'e fra høyre. Lenke til kommentar
kåre Skrevet 9. april 2002 Forfatter Del Skrevet 9. april 2002 Tror jeg satser vilt og går for den grønne, nr.2 fra høyre. :smile: Takk for gode, enkle og greie svar. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå