Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

telenor klusset det til..

Anbefalte innlegg

for litt over et år siden skaffet jeg meg telenor adsl (704/128) og alt gikk greit og mere enn det, for månedskvoten var full uansett hvor mye jeg lastet ned. jeg trodde ikke det jeg så, så jeg gikk inn i dos og fikk opp litt info; og det står det: tiscali.no!!! telenor hadde koplet meg opp til tiscali (på den tiden hadde telenor 1gb begrensing så jeg ringte ikke å klaget), men jeg rgikk inn på online-chatten og de bekreftet det! så jeg nøyde meg med den 450kbps jeg fikk derfra og lastet ned stort sett hele døgnet. men ved nyttår var det vel, da telenor fjernet begreningen ringte jeg og fikk meg opp på dem sitt nett, men det tok laaang tid :D men rett og slett, har ikke jeg egentlig krav på de 4000 kronene jeg betalte til telenor siden jeg ikke fikk et eneste produkt fra dem??

er jo egentlig fornøyd men.. kjekt å kunne bruke 4000 kr. til på bredbånd i året lissom..

Endret av b1n2
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
jeg trodde ikke det jeg så, så jeg gikk inn i dos og fikk opp litt info; og det står det: tiscali.no!!! telenor hadde koplet meg opp til tiscali (på den tiden hadde telenor 1gb begrensing så jeg ringte ikke å klaget) så jeg nøyde meg med den 450kbps jeg fikk derfra og lastet ned stort sett hele døgnet.

Hva slags info fikk du da?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...