Geni Skrevet 19. mai 2004 Del Skrevet 19. mai 2004 Hva burde jeg kjøpe med fra USA..hva er det som er mest prisgunstig i forhold til her hjemme? Lenke til kommentar
svalbard Skrevet 19. mai 2004 Del Skrevet 19. mai 2004 skjermkort.. som x800pro. USD er jo ganske lav så du kan tjene litt på å kjøpe ting der i fra. Lenke til kommentar
Furyfax Skrevet 19. mai 2004 Del Skrevet 19. mai 2004 var der borte for 3 uker siden.. suns ikkje det va noe spesiell prisforskjell. Eneste som er billigere er små duppeditter.. Radeon 9800Xt kosta 450-500$ som ikkje e noe spesielt billig ( +skatt som variere fra stat te stat ) USB Pendrive var ganske billig hvis eg huske rett. Blei nesten litt skuffa når eg kom der, norge e ikkje så dyrt som eg trodde på hardware. Mvh Paul Lenke til kommentar
Furyfax Skrevet 19. mai 2004 Del Skrevet 19. mai 2004 her e forresten ein link te ein tråd eg skreiv før eg reiste Her Lenke til kommentar
Hoggorm1 Skrevet 19. mai 2004 Del Skrevet 19. mai 2004 Turtle wax er skikkelig billig på Walmart. Lenke til kommentar
SuperDeformed Skrevet 19. mai 2004 Del Skrevet 19. mai 2004 Får tak i råfete gitarer i statene... koster ca. halvparten i forhold til i Norge. Vet ikke hvor mye du interesserer deg for gitarer da... Lenke til kommentar
Musty Skrevet 19. mai 2004 Del Skrevet 19. mai 2004 de har billig fast food... og free refills stort sett over alt... Lenke til kommentar
viranth Skrevet 19. mai 2004 Del Skrevet 19. mai 2004 Wild Cherry Pepsi, Olive Gardens, Applebee's, Steak 'n Shake og Fruit by the foot. I say no more! =) Lenke til kommentar
buskmann Skrevet 19. mai 2004 Del Skrevet 19. mai 2004 Våpen er billig og veldig greit å få tak i. Legg det i innsjekket bagasje og ikke håndbagasje. Lenke til kommentar
Lex-Icon Skrevet 19. mai 2004 Del Skrevet 19. mai 2004 (endret) McDonalds mat? Over til noe seriøst. Du kan jo bare gå på internett, stikke innom hw.no og prisguiden, sjekke priser på diverse ting og tang, slå inn noen tall på en kalkulator og gjør ditt valg! Hvis jeg var deg og hadde masse penger ville jeg definitivt kjøpt meg en bærbar Alienware til gaming! Har ikke sett noen andre som har bærbare som er like bra til gaming som Alienware. Du kan til og skifte skjermkort selv på de. Endret 19. mai 2004 av Lex-Icon Lenke til kommentar
fredriku Skrevet 19. mai 2004 Del Skrevet 19. mai 2004 hvis du ser på ebay.com, der jeg handlet endel for 2 år siden, er prisene også gått opp desverre. Kjøpte bl.a et Radeon 8500 128 DDR der, for 900 inklusiv frakt det var litt digg, solgte det for 1500 elns brukt i 4 mnd, så syns det var greit, syns dere ikke? kunne få et 9500 med L-formet minne for ca samme prisen (900) ifjor. men har ikke sjekket så mye i det siste. forresten så ligger GeForce 6800 Ultra 256mb på ca 500 us dollar. det vil da si ca 3500 + frakt og eventuelt skatt Lenke til kommentar
viranth Skrevet 19. mai 2004 Del Skrevet 19. mai 2004 Våpen er billig og veldig greit å få tak i. Legg det i innsjekket bagasje og ikke håndbagasje. De fleste steder krevet at du venter i noen dager + de tar en bakgrunnsjekk. Dermed får du ikke kjøpt våpen når du kommer fra utlandet. Lenke til kommentar
svennand Skrevet 19. mai 2004 Del Skrevet 19. mai 2004 norge er ett veldig godt land i forhold til hardware... å kjøpe dataustyr i statene tror jeg ikke er noe spesielt vits. er ikke store prisforskjellene på norge og der... i norge har vi også veldig god service i forhold til feil osv litt vanskelig hvis noe går i stykker for du har ikke noe butikk å henvende deg til å må dermed selv sende kortet til det landet produsenten/returskranken er... noe som er både dyrt og kan ta veeeeldig lang tid (tenker da på at de skal feilsøke osv... ) det du absolutt må kjøpe deg er en alienware laptop av den grunn at det ikke selges i norge... og skal man importere kommer den stygge norske tollen å stikker av med lommeboka di.... Lenke til kommentar
DesertGlow Skrevet 19. mai 2004 Del Skrevet 19. mai 2004 Personlig hamstret jeg M&Ms (Wallmart er billig), samt hauger og lass med klær som er usannsynlig billig på Premium Outlets (alt av merkvervarer som Levi's, Polo, Nike osv til omtrent 1/4 av prisen i Norge). Hardware kan man kjøpe i Norge. Lenke til kommentar
svennand Skrevet 19. mai 2004 Del Skrevet 19. mai 2004 Personlig hamstret jeg M&Ms (Wallmart er billig), samt hauger og lass med klær som er usannsynlig billig på Premium Outlets (alt av merkvervarer som Levi's, Polo, Nike osv til omtrent 1/4 av prisen i Norge). Hardware kan man kjøpe i Norge. enig med deg der... har en kompis som var i statene for litt siden.. handla seg no jævlig med merkeklær. er jo latterlige summer der nede i forhold til norge.. få seg ei puma (sports) bukse for 150spenn (koster egentlig 1000 i norge eller no...) klær er no som er billig der. er du smart så sender du hjem til store pakker med innhold også så slipper du trøbbel med tollen... om BDD tar en titt her så kan han forklare Lenke til kommentar
Steffan Skrevet 19. mai 2004 Del Skrevet 19. mai 2004 hva med å kjøpe ting i Norge for å så trekke fra momsen? Har funket fint for meg hver gang jeg dradd til England Hvis du får trukket fra 24% så tror jeg du ligger et stykke under prisene på data utstyr i USA. Lenke til kommentar
arehsan Skrevet 19. mai 2004 Del Skrevet 19. mai 2004 Hadde jeg lest posten din litt før kunne du ha kjøpt en iriver mp3 spiller til meg! Sparer flere tusen på de harddiskbaserte spillerne Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå