Størry Skrevet 19. mai 2004 Del Skrevet 19. mai 2004 Hjelp! dette er situasjonen: Jeg fikk Sx1 fra postordre i dag .....så var jeg blid og fornøyd helt til jeg åpnet opp, der var det selvfølgelig ikke no batteri...... Så dro jeg ned på Lefdal og Elkjøp Sandvika for å sjekke om de hadde ekstra-batterier, for jeg drar til Danmark i morgen så det haster med å skaffe nytt..... Men de hadde ikke det, de kunne bare bestille....... Så det jeg lurer på er om det er noen som vet om det er noen andre Siemens-tlfer som bruker samme batteri eller har annen ide om hva jeg kan gjøre?? TAKKER for svar! Lenke til kommentar
jalleks Skrevet 19. mai 2004 Del Skrevet 19. mai 2004 Tror du er i en ganske stor knipe her ja. Hehe... Desverre, men det du bør gjøre er å sende inn telefonen eller kontatkte leverandøren og si at det ikk var med noe batteri, så får du et nytt. Er nok ikke noen andre Siemens telefoner som bruker det samme batteriet. Lenke til kommentar
jendor Skrevet 19. mai 2004 Del Skrevet 19. mai 2004 Var pakken uåpnet? Litt rart at det mangler batteri i en helt ny eske... Lenke til kommentar
eplekjeks Skrevet 20. mai 2004 Del Skrevet 20. mai 2004 Fatter klaget på akkurat samme ting.. Og det viste seg at den lille hviste esken som innholdt batteriet lå i esken hans.. han hadde bare ikke sett den. Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 20. mai 2004 Del Skrevet 20. mai 2004 Det er jo bare å kjøpe batteri i danmark da? Lenke til kommentar
ct Skrevet 20. mai 2004 Del Skrevet 20. mai 2004 Fant ikke batteriet jeg heller med en gang, har du sjekket esken skikkelig? Lenke til kommentar
Størry Skrevet 20. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 20. mai 2004 (endret) Jeg har nok sjekket esken rimelig godt ja........ får vel bare kjøpe nytt batteri i Danmark da........ I og med at det ikke er noe som helst form for forseglings-klistremerke eller no, vet jeg ikke om den var uåpnet..... Endret 20. mai 2004 av Størry Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå