Talker Skrevet 19. mai 2004 Del Skrevet 19. mai 2004 (endret) Er litt sugen på dette settet, men jeg har ikke vært borti vannkjøling før, så jeg lurer på hvordan koblingene på cpu-blokka brukest siden det er 3stk av dem. Vil pumpa være bra nokk når du har så mange blokker? Vil radiatoren ta unna nokk varme når du har så mange blokker? Edit: Leif Endret 20. mai 2004 av Talker Lenke til kommentar
SaamB Skrevet 19. mai 2004 Del Skrevet 19. mai 2004 Har dette settet i DigiDice'n min, og er veldig godt fornøyd. Settet er enkelt å montere med tanke på hurtigkoblingene, bare pass på å skjære slangene så rett som mulig, og å presse de _godt_ nedi koblingene, så går resten som en lek. Det følger med Y-stykke til cpu blokka, så på den koblingen i midten går vannet inn, og går ut igjen av de to på siden, som igjen kobles sammen med Y-stykket. Har brukt en mindre radiator enn den som følger med, med 1 120mm papst vifte på - for å få plass til DigiDice'n i sekken, og med min P4 3,5 @ 3,5, blir det aldri varmere enn 41 - 42 grader på full load. Settet kan anbefales på det varmeste Lenke til kommentar
veggiss Skrevet 19. mai 2004 Del Skrevet 19. mai 2004 (endret) og med min P4 3,5 @ 3,5, blir det aldri varmere enn 41 - 42 grader på full load. jøss...en p4 3,5...også går den på 3,5 også?? damn on topic: har antarctica selv, og det funker som bare rakkern, enkelt å koble til, enkelt å bruke, og ikke minst...stille og kaldt!! edit: nå tenkte jeg på hele settet...kt12a-l30 som jeg har. Endret 19. mai 2004 av veggiss Lenke til kommentar
SaamB Skrevet 19. mai 2004 Del Skrevet 19. mai 2004 Hmm, har vært en lang dag, sorry Skal selvfølgelig være 3,2 @ 3,5 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå