Ksungam Skrevet 21. mai 2004 Del Skrevet 21. mai 2004 Hva er egentlig betegnelsen for en "nerd"? min betengnelse på en "nerd" er i vært fall at han er flink i no, intrisert i no... jeg blir ikke sur om jeg blir kalt nerd i vertfall... Lenke til kommentar
dan1el Skrevet 21. mai 2004 Del Skrevet 21. mai 2004 Men, CS Source er IKKE CS2. CS Source er CS 1.6 på Source-grafikkmotoren. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 21. mai 2004 Del Skrevet 21. mai 2004 Men, CS Source er IKKE CS2. CS Source er CS 1.6 på Source-grafikkmotoren. Har sagt det før, de kaller det CS2 alikevel Lenke til kommentar
ikkeno Skrevet 21. mai 2004 Del Skrevet 21. mai 2004 Hva er egentlig betegnelsen for en "nerd"? min betengnelse på en "nerd" er i vært fall at han er flink i no, intrisert i no... jeg blir ikke sur om jeg blir kalt nerd i vertfall... Så da kan foreksempel en bilmekaniker en "nørd" da ? Lenke til kommentar
Ksungam Skrevet 21. mai 2004 Del Skrevet 21. mai 2004 en bil nørd ja... flere spørsmål??? men tenkte mer på skole og spilling nå da... men alle kan kalles nerd, din gartner nerd for eksempel, hvis du er gæern etter blomster... Lenke til kommentar
Orjanp Skrevet 21. mai 2004 Del Skrevet 21. mai 2004 kommer de til og miste mange spillere... kanskje like greit NEI, la fjortissene holde seg til cs, så får vi ha Battlefield, FarCry og Americas Army i fred. Siste man ønsker er å få flyttet cs mentaliteten over på andre spill. Lenke til kommentar
proeSS Skrevet 22. mai 2004 Del Skrevet 22. mai 2004 NEI, la fjortissene holde seg til cs, så får vi ha Battlefield, FarCry og Americas Army i fred. Siste man ønsker er å få flyttet cs mentaliteten over på andre spill. Synes det er utrolig morsomt at du kan stemple hele CS-Communityet... I alle spill er det jo noen som er sånn.. Men har du noen gang prøvd å høyne nivået ditt litt? For eksempel spille PCW'er og slikt? Om ikke synes jeg det er tullete at du slenger alle oss som spiller CS under som "fjortisser" osv. Pisspreik sier jeg bare... Prøv å åpne øynene dine litt du! Lenke til kommentar
dan1el Skrevet 22. mai 2004 Del Skrevet 22. mai 2004 Synes det er utrolig morsomt at du kan stemple hele CS-Communityet... I alle spill er det jo noen som er sånn.. Men har du noen gang prøvd å høyne nivået ditt litt? For eksempel spille PCW'er og slikt? Om ikke synes jeg det er tullete at du slenger alle oss som spiller CS under som "fjortisser" osv. Pisspreik sier jeg bare... Prøv å åpne øynene dine litt du! Amen. Lenke til kommentar
Ksungam Skrevet 22. mai 2004 Del Skrevet 22. mai 2004 NEI, la fjortissene holde seg til cs, så får vi ha Battlefield, FarCry og Americas Army i fred. Siste man ønsker er å få flyttet cs mentaliteten over på andre spill. Synes det er utrolig morsomt at du kan stemple hele CS-Communityet... I alle spill er det jo noen som er sånn.. Men har du noen gang prøvd å høyne nivået ditt litt? For eksempel spille PCW'er og slikt? Om ikke synes jeg det er tullete at du slenger alle oss som spiller CS under som "fjortisser" osv. Pisspreik sier jeg bare... Prøv å åpne øynene dine litt du! så enig, så enig... Lenke til kommentar
Orjanp Skrevet 22. mai 2004 Del Skrevet 22. mai 2004 NEI, la fjortissene holde seg til cs, så får vi ha Battlefield, FarCry og Americas Army i fred. Siste man ønsker er å få flyttet cs mentaliteten over på andre spill. Synes det er utrolig morsomt at du kan stemple hele CS-Communityet... I alle spill er det jo noen som er sånn.. Men har du noen gang prøvd å høyne nivået ditt litt? For eksempel spille PCW'er og slikt? Om ikke synes jeg det er tullete at du slenger alle oss som spiller CS under som "fjortisser" osv. Pisspreik sier jeg bare... Prøv å åpne øynene dine litt du! Jeg ordla meg kanskje litt feil. Jeg påstår på ingen måte at alle som spiller Cs er fjortisser. Men det er en større prosentandel av dem som spiller cs enn stort sett noe som helst annet spill. Og jeg synes bare at de skal fortsette å være der. Lenke til kommentar
proeSS Skrevet 22. mai 2004 Del Skrevet 22. mai 2004 Jeg ordla meg kanskje litt feil.Jeg påstår på ingen måte at alle som spiller Cs er fjortisser. Men det er en større prosentandel av dem som spiller cs enn stort sett noe som helst annet spill. Og jeg synes bare at de skal fortsette å være der. Joda men som sagt det meste av "fjortiss" tullet foregår public. Kan forstå at det er plagsomt til de grader _men_ der kommer ordet inn Cuper, PCW'er, Liga (NESL). Håper du faktisk kan forstå at det ikke er alle oss som løper rundt og skriver masse rasistisk pisspreik samt driver på med "omg stfu LOOLOLOOLOL" etc.. Lenke til kommentar
Orjanp Skrevet 22. mai 2004 Del Skrevet 22. mai 2004 Håper du faktisk kan forstå at det ikke er alle oss som løper rundt og skriver masse rasistisk pisspreik samt driver på med "omg stfu LOOLOLOOLOL" etc.. Selvsagt er det ikke det Det ville vært en vel drøy generalisering. Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 24. mai 2004 Del Skrevet 24. mai 2004 Hva er egentlig betegnelsen for en "nerd"? meg... Lenke til kommentar
Rippey Skrevet 24. mai 2004 Del Skrevet 24. mai 2004 Da får vi fjernet endel fjortisser og gjør straks spillet mye mer intresant for litt mer seriøse spillere:) Helt enig. Jeg for min del kunne klart å skrapt ihop 100-150,- i mnd for å spille cs, får håpe de gjør det for å få fjerna alle "noobs'a" og "lamerne". Lenke til kommentar
Glen_ Skrevet 25. mai 2004 Del Skrevet 25. mai 2004 Hmm... Betegnelsen "nerd" har vel lenge/alltid vært brukt i neativ sammenheng, om asosiale mennesker som sitter foran maskinen sin hele dagen fordi de kanskje ikke har venner, eller har få andre evner... Ikke misforstå meg, jeg generaliserer ingen sånn, samma om de spiller cs eller battlefield eller driver med programmering og sånt eller casemodder... bare se på Steve Urkel, om dere husker han... erkenerden sjøl... uansett; det jeg vil ha sagt er at mange regner det som en negativ kommentar å bli kalt nerd. Selv om det kanskje ikke var ment sånn. Alt i alt så er det vel de færreste som liker å bli sammenlikna med Steve. Correct me if i´m wrong... (hmm.. er vi kommet litt offtopic her?) Lenke til kommentar
Left Blank Skrevet 25. mai 2004 Del Skrevet 25. mai 2004 Jeg ordla meg kanskje litt feil.Jeg påstår på ingen måte at alle som spiller Cs er fjortisser. Men det er en større prosentandel av dem som spiller cs enn stort sett noe som helst annet spill. Og jeg synes bare at de skal fortsette å være der. Joda men som sagt det meste av "fjortiss" tullet foregår public. Kan forstå at det er plagsomt til de grader _men_ der kommer ordet inn Cuper, PCW'er, Liga (NESL). Håper du faktisk kan forstå at det ikke er alle oss som løper rundt og skriver masse rasistisk pisspreik samt driver på med "omg stfu LOOLOLOOLOL" etc.. Jaha.. Det morsomme er jo faktisk at de som whiner og oppforer seg generelt dritt er nettop slike pcw 1337 unger som folk kaller dem. Det er dem som gar pa public og maser om pcw, forteller om alle noobsa pa pub, og generelt oppforer seg som drittunger. Jeg har mott MANGE av dem. Og btw cs source kommer til a koste penger, gabe newell har saft det i et intervju. Det blir heller ikke noe gratis MOD versjon. Lenke til kommentar
dan1el Skrevet 25. mai 2004 Del Skrevet 25. mai 2004 ...gabe newell har saft det i et intervju... Heh.. Jeg har også saft Lenke til kommentar
TheDarkListener Skrevet 25. mai 2004 Del Skrevet 25. mai 2004 ...gabe newell har saft det i et intervju... Heh.. Jeg har også saft *Gå å blande saft* Lenke til kommentar
TheDarkListener Skrevet 25. mai 2004 Del Skrevet 25. mai 2004 Bryr ikke meg om CS Source blir standalone. Sikkert mange som vil spille CS med forbedret grafikk uten å måtte kjøpe Half-Life 2. Men jeg ser som sagt ikke poenget i å betale for en mod som har vært gratis lenge, bare fordi den har fått forbedret grafikk. Blir nok slik som det altid har vært. CS: Source = Half-Life 2 MOD CS: Source Retail = Blir muligens å kunne kjøpes som standalone Fant denne siden. Kansje nyttig Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 25. mai 2004 Del Skrevet 25. mai 2004 Jeg slutta og høre på rykter om HL/CS for lenge siden. Det burde enkelte andre her også! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå