SeuZ Skrevet 19. mai 2004 Del Skrevet 19. mai 2004 Jeg har hørt rykter om at Counter-Strike 2 skal koste penger og spille, altså ikke bare prisen du betaler for Half-Life2. jeg håper at det ikke er sant for da kommer de til og miste mange spillere... Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 19. mai 2004 Del Skrevet 19. mai 2004 kommer de til og miste mange spillere... kanskje like greit Lenke til kommentar
Rafael Skrevet 19. mai 2004 Del Skrevet 19. mai 2004 Steam vil nok begynne å ta penger for spilling av Counter-Strike, om det blir 1'ern eller 2'ern vet jeg ikke. Lenke til kommentar
SeuZ Skrevet 19. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 19. mai 2004 det er jo trossalt snakk om verdens mest spilte online spill da.. det kommer isåfall til og bli upopulert... Lenke til kommentar
Uxzuigal Skrevet 19. mai 2004 Del Skrevet 19. mai 2004 Da får vi fjernet endel fjortisser og gjør straks spillet mye mer intresant for litt mer seriøse spillere:) Lenke til kommentar
Treat Skrevet 19. mai 2004 Del Skrevet 19. mai 2004 tviler sterkt på at det vil koste ekstra penger Lenke til kommentar
Nolander Skrevet 19. mai 2004 Del Skrevet 19. mai 2004 Det virker veldig teit at de skal begynne å ta penger for spillet etter 5 år gratisspilling. Tror det bare er grunnløse rykter du har hørt. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 20. mai 2004 Del Skrevet 20. mai 2004 (endret) Bryr ikke meg om CS Source blir standalone. Sikkert mange som vil spille CS med forbedret grafikk uten å måtte kjøpe Half-Life 2. Men jeg ser som sagt ikke poenget i å betale for en mod som har vært gratis lenge, bare fordi den har fått forbedret grafikk. Blir nok slik som det altid har vært. CS: Source = Half-Life 2 MOD CS: Source Retail = Blir muligens å kunne kjøpes som standalone Endret 20. mai 2004 av ^Th0mas^ Lenke til kommentar
TheDarkListener Skrevet 20. mai 2004 Del Skrevet 20. mai 2004 Bryr ikke meg om CS Source blir standalone. Sikkert mange som vil spille CS med forbedret grafikk uten å måtte kjøpe Half-Life 2. Men jeg ser som sagt ikke poenget i å betale for en mod som har vært gratis lenge, bare fordi den har fått forbedret grafikk. Blir nok slik som det altid har vært. CS: Source = Half-Life 2 MOD CS: Source Retail = Blir muligens å kunne kjøpes som standalone Høres sannsynlig ut Lenke til kommentar
Proidiv Skrevet 20. mai 2004 Del Skrevet 20. mai 2004 har hørt rykter om at de vil gi ut tre versjoner av spillet. en med kun enspiller, en med alle multiplayermodder og den siste med en blanding med "favoritter". det vil si at cs kommer som en egen mod sammen med spillet Lenke til kommentar
Elyas Machera Skrevet 20. mai 2004 Del Skrevet 20. mai 2004 (endret) kommer de til og miste mange spillere... kanskje like greit Nei, fy fanken, nå har jeg svart med på to av innleggene dine etter hverandre. Endret 20. mai 2004 av Elyas Machera Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 20. mai 2004 Del Skrevet 20. mai 2004 Nå kommer jo f.eks Red Orchestra mod til Unreal Tournament 2004 som er en av de mest populære mods til det spillet i ny å forbedret grafikk. No ekstra charge Lenke til kommentar
Ksungam Skrevet 21. mai 2004 Del Skrevet 21. mai 2004 Da får vi fjernet endel fjortisser og gjør straks spillet mye mer intresant for litt mer seriøse spillere:) skader det at det fins useriøse spillere for dere nerder? nei tror ikke det, selv om du ikke sitter dagen lang foran pcen og har ambisjoner om cpl og den slags, så er det vel ikke sånn at vi ødelegger for dere seriøse ved å spille lite??? Lenke til kommentar
KompleX Skrevet 21. mai 2004 Del Skrevet 21. mai 2004 (endret) "...dere nerder" Det er akkurat det vi vil ha kvitt, sånne som deg. Er så utrolig lite oppfinsomt å komme med det der. Endret 21. mai 2004 av KompleX Lenke til kommentar
bamsefar Skrevet 21. mai 2004 Del Skrevet 21. mai 2004 Da får vi fjernet endel fjortisser og gjør straks spillet mye mer intresant for litt mer seriøse spillere:) skader det at det fins useriøse spillere for dere nerder? nei tror ikke det, selv om du ikke sitter dagen lang foran pcen og har ambisjoner om cpl og den slags, så er det vel ikke sånn at vi ødelegger for dere seriøse ved å spille lite??? Hva er det med folk som stempler andre som nerder bare fordi man spiller spill? Det er pinnade meg latterlig og man har lite godt å si når man kommer med slike utsagn. Om du virkelig er så blind at du ikke ser hvor overflomma CS-miljøet er med små drittunger som ikke gjør annet enn å kaste rasistiske og andre fæle utsagn etter seg så sier det sitt. (Holder stilt før jeg fyrer meg skikkelig og får en advarsel på nakken) Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 21. mai 2004 Del Skrevet 21. mai 2004 Men hvorfor skulle egentlig skjermkortprodusentene bundle skjermkortene deres med CS: Source hvis det er en gratis mod? Lenke til kommentar
Ksungam Skrevet 21. mai 2004 Del Skrevet 21. mai 2004 Da får vi fjernet endel fjortisser og gjør straks spillet mye mer intresant for litt mer seriøse spillere:) skader det at det fins useriøse spillere for dere nerder? nei tror ikke det, selv om du ikke sitter dagen lang foran pcen og har ambisjoner om cpl og den slags, så er det vel ikke sånn at vi ødelegger for dere seriøse ved å spille lite??? Hva er det med folk som stempler andre som nerder bare fordi man spiller spill? Det er pinnade meg latterlig og man har lite godt å si når man kommer med slike utsagn. Om du virkelig er så blind at du ikke ser hvor overflomma CS-miljøet er med små drittunger som ikke gjør annet enn å kaste rasistiske og andre fæle utsagn etter seg så sier det sitt. (Holder stilt før jeg fyrer meg skikkelig og får en advarsel på nakken) åh, herregud... det var jo ikke sånn ment... men syns ikke han skal være så jævli negativ til alle som ikke gidder å spille seriøst, de skader jo ikke... de frekke ungene skjønner jeg godt dere vil bli kvitt men de andre gjør vel ingen skade??? og så mente jeg ikke no vondt med å kalle seriøse spillere nerder, er faktisk litt av en "nerd" selv... Lenke til kommentar
Traxco Skrevet 21. mai 2004 Del Skrevet 21. mai 2004 (endret) Nå kommer jo f.eks Red Orchestra mod til Unreal Tournament 2004 som er en av de mest populære mods til det spillet i ny å forbedret grafikk. No ekstra charge Red Orchestra 1.2 Full Download - January, 2004 This is the 1.2 version of Red Orchestra, for Unreal Tournament 2003. If you do not have UT2004 yet, you can try this version for UT2003. Below is the full install. har du prøvd Red Orchestra til ut 2003 ? http://redorchestramod.gameservers.net/ro2k3downloads.html Endret 21. mai 2004 av Traxco Lenke til kommentar
ikkeno Skrevet 21. mai 2004 Del Skrevet 21. mai 2004 Hva er egentlig betegnelsen for en "nerd"? Lenke til kommentar
akarno Skrevet 21. mai 2004 Del Skrevet 21. mai 2004 Tviler sterkt på at det kommer til å koste noe... det er sikkert bare et rykte for å få oss til å snakke om det vi gjør nå, for å få folk til å lure... Men hvem vet.....? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå