oro2 Skrevet 19. mai 2004 Del Skrevet 19. mai 2004 Var ikke helt sikker på om det skulle her eller i Symbianforumet... men men... Saken er at jeg ønsker å laste ned T610-themes fra nettet, legge de over på min N6600 for så å sende de til en T610 som kan installere dem.. Går dette an? how? Grunnen er at den som har t610 ikke har mulighet til å overføre via bt/ir.. kan selfølgelig laste opp en plass, og gi urlen.. men tenkte kanskje det gikk med mms eller noe. ps: kan ikke sende med bt/ir direkte.. den andre telefonen er langt unna Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 19. mai 2004 Del Skrevet 19. mai 2004 Du legger over theme over på minnkortet og bruker f.eks FExplorer for å finne fila og så sende det over til T610 med bluetooth eller IR. Lenke til kommentar
oro2 Skrevet 19. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 19. mai 2004 Du legger over theme over på minnkortet og bruker f.eks FExplorer for å finne fila og så sende det over til T610 med bluetooth eller IR. Problemet er at det er noen hundre km mellom disse telefonene.... Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 19. mai 2004 Del Skrevet 19. mai 2004 Du legger over theme over på minnkortet og bruker f.eks FExplorer for å finne fila og så sende det over til T610 med bluetooth eller IR. Problemet er at det er noen hundre km mellom disse telefonene.... Sorry,så ikke at det stod det Da blir det kanskje verre å få overført Themes inn på T610 uten BT eller IR Lenke til kommentar
oro2 Skrevet 19. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 19. mai 2004 Mail? Tviler sterkt på at vedkommende som skal ha disse theme'ne har satt opp mailklient. Det jeg ønsker.. er at jeg kan sende de slik at det bare kommer opp "theme mottatt" eller noe sånt hos den andre.. slik at det er så lett som mulig for den med T610'en (gjerne mer tungvint for den med N6600'en (meg)). Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 20. mai 2004 Del Skrevet 20. mai 2004 Det finnes ingen andre måter, vet at mail er et tåpelig forslag, men er jo liksom 100000 ganger enklere å bare gi det til han og la han overføre det selv fra pcn til mobilen :-/ Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 20. mai 2004 Del Skrevet 20. mai 2004 Hva om du har en home.no konto?Du legger bare ut theme på der og så laste du ned via Wapen på mobilen.Jeg brukte å gjøre det på min Nokia 3650 før jeg skaffet meg minnekort leser. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå