Amnesia Skrevet 19. mai 2004 Del Skrevet 19. mai 2004 jeg kjøpte meg en sånn usb kabel til min t610 heromdagen, og den virker ikke.. sier at det ikke er "connection" til tlf. har innstallert alle drivere og alt som fulgte med, men hjelper fortsatt ikke.. noen som har svar, eller har hatt samme prob selv..? trenger hjelp.. :/ Lenke til kommentar
adsfiklam Skrevet 19. mai 2004 Del Skrevet 19. mai 2004 (endret) Vet ikke, men jeg trur du bør endre topic til f. eks.: "USB kabel til T610 virker ikke" eller noe lignende for å kanskje få et svar Tror også du har for lang signatur. Maks 4 linjer tror jeg det er EDIT: Har du prøvd å sette i kabelen Endret 19. mai 2004 av yrjan Lenke til kommentar
tadcomp Skrevet 19. mai 2004 Del Skrevet 19. mai 2004 Det er ikke noen instillinger i telefonen du må i gjennom først da? Er så lenge siden jeg hadde T610, at jeg husker ikke... Lenke til kommentar
Amnesia Skrevet 20. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 20. mai 2004 nei, det er en forbanna kabel, hehe og ja, har plugga den i.. noen andre forslag..? Lenke til kommentar
krizkriz Skrevet 21. mai 2004 Del Skrevet 21. mai 2004 Kjøpe seg bluetooth adapter Lenke til kommentar
øyst1 Skrevet 21. mai 2004 Del Skrevet 21. mai 2004 D-Link dbt-120 er en god bt adapter. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå