EB_Veyron Skrevet 19. mai 2004 Del Skrevet 19. mai 2004 Har et problem med cd brenneren min. Brenneprogrammet, Roxio Easy CD Creator 5, hevder at: The disc in the recorder is not the proper media for this project. Insert a blank CD or a CD with enough free space to record the project. Har sjekket med flere garantert tomme cder og prøvd og brenne ut diverse data og musikk. Noen som har noen tips? Lenke til kommentar
Bro2 Skrevet 19. mai 2004 Del Skrevet 19. mai 2004 og du passer på at du ikke prøver å brenne mer enn kapasiteten på cd'en? Ville testa et annet brennerprogram og annet media. Kan jo alltids sjekke om det fins en ny firmware ute og... Er vel omtrent denne prosedyren man alltid bør gå gjennom hvis det er problemer med brenning... Lenke til kommentar
EB_Veyron Skrevet 19. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 19. mai 2004 (endret) Jeg har ikke overskridet cd'ens kapasitet og jeg har prøvd forskjellig media. Noen bra, gratis brenneprogrammer å anbefale? Hva er firmware? Endret 19. mai 2004 av EB_Veyron Lenke til kommentar
Bro2 Skrevet 19. mai 2004 Del Skrevet 19. mai 2004 alle brenneprogrammer har vel demo-versjoner... Kan ikke stikker under en stol at nero er rimelig populært og bra.... Firmware er programvaren som styrer Brennern. Produsenten forbedrer firmwaren jevnlig og legger ut slik at folk kan laste ned. Lenke til kommentar
Johnx Skrevet 19. mai 2004 Del Skrevet 19. mai 2004 Gå for et mer kjent brenneprogram feks. Nero Lenke til kommentar
EB_Veyron Skrevet 21. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 21. mai 2004 Vet ikke om det har noe å si, men lysdioden på brennern blinker kjapt, konstant... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå