LiaLoco Skrevet 19. mai 2004 Del Skrevet 19. mai 2004 Jeg ser at amotor.no har veldige dårlige tider. Er det pga av den nye ledelsen? Før var amotor mye bedre, og jeg syntes faktisk de var en av de beste, men nå er de en av de verste. Før, hadde vi ferske egenskrevde nyheter, idag har amotor bare en pressemelding i uka tilogmed mindre. Før var galleriet mye bedre oppdatert, eller vi kan si alt var bedre, synd at det ble sånn. Og hvor ble det av alle de flotte og unike rallynyhetene, det var jo her på amotor, jeg fulgte tett på WRC, men nå er det ingen mer WRC nyheter,dette stedet vokste fra bra til bedre til dårligst. Jeg er veldig skuffet, over den nye ledelsen, må jeg si. Lenke til kommentar
Lautsprecher Skrevet 19. mai 2004 Del Skrevet 19. mai 2004 Ja, virkelig skuffende det her. Forumet her virker ganske dødt også. Lenke til kommentar
mlwirak Skrevet 19. mai 2004 Del Skrevet 19. mai 2004 Siden har ikke per i dag noen ledelse. Det er et par medarbeidere på siden som kanskje vil gjøre litt av og til. Vi kommer til å satse mer på Amotor etterhvert, og før eller siden skal siden bli knallbra. Lenke til kommentar
Atpn Skrevet 22. mai 2004 Del Skrevet 22. mai 2004 (endret) Er slikt som skjer når hoden ruller unna i høgt tempo dessverre. Har vel egentlig gått personer jevnt og trutt så vidt jeg har forstått det (litt merkelig det der, men, men...). Synd, for siden så veldig lovende ut en stund. Endret 22. mai 2004 av Atpn Lenke til kommentar
eab Skrevet 22. mai 2004 Del Skrevet 22. mai 2004 For min del ser jeg nesten aldri på førstesida eller i galleriet lenger. Og mens det ble oppdatert var det skjeldent jeg leste pressemeldingene, men det har såklart med mine interesser å gjøre. Forumet, derimot, har kommet seg og mange her sitter inne med stor kunnskap som vi uvitende drar god nytte av Lenke til kommentar
Opus Skrevet 22. mai 2004 Del Skrevet 22. mai 2004 Skal si du beskjeden, Ezekiel. Vil da ikke si at du er helt grønn på biler. Lenke til kommentar
drkaos Skrevet 22. mai 2004 Del Skrevet 22. mai 2004 Ingen av dere. Men det finnes noen med bastante meninger om alt, som umulig kan stemme. Lenke til kommentar
eab Skrevet 24. mai 2004 Del Skrevet 24. mai 2004 Folk bør ikke ta alt jeg sier som god fisk, selv om jeg kan virke ganske bastant til tider. Er tross alt bare en selvlært pjokk med bilinteresse. Mange andre her har lengre fartstid enn meg når det kommer til bil. Lenke til kommentar
Ingar Skrevet 27. mai 2004 Del Skrevet 27. mai 2004 Og hvor ble det av alle de flotte og unike rallynyhetene, det var jo her på amotor, jeg fulgte tett på WRC, men nå er det ingen mer WRC nyheter,dette stedet vokste fra bra til bedre til dårligst. *host*. Ernie85 er sparket.. han skrev rally.. Lenke til kommentar
LiaLoco Skrevet 30. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 30. mai 2004 (endret) Host host.....*** ble sparket, han som skrev de nydlige egenskrevde nyhetene... .....istedenfor Torstein Solhaugs pressemeldinger (copy & paste) Nå har selve sjeften Martin lært copy & paste Endret 26. mai 2007 av Ueland Lenke til kommentar
Ingar Skrevet 31. mai 2004 Del Skrevet 31. mai 2004 Vi kommer til å satse mer på Amotor etterhvert, og før eller siden skal siden bli knallbra. Totalt tomme ord, som jeg tviler på at engang du trur på. Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 31. mai 2004 Del Skrevet 31. mai 2004 Og siden det kun er klaging som starter _IGJEN_ så kan vi likesågodt stoppe først som sist... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg