bertie Skrevet 9. april 2002 Del Skrevet 9. april 2002 Var innom windowsupdate.microsoft.com idag, og der lå det en ny critical update og to recommended updates. De to som er recommended er Microsoft .NET Framework... Hva vil det si? Er det bare for å ha til det kommer nye programmer som krever dette "rammeverket"? bertie Lenke til kommentar
xziber Skrevet 9. april 2002 Del Skrevet 9. april 2002 Jeg OPPFORDRER deg til å laste ned ALLE oppdateringene uannz hva de er.. min maskin kræsjet etter 2 månedere uten oppdateringer Lenke til kommentar
BBC Skrevet 9. april 2002 Del Skrevet 9. april 2002 Jeg innstallerer i alle fall ikke .Net Framework før jeg vet hva det er for noe... Lenke til kommentar
^trigger Skrevet 9. april 2002 Del Skrevet 9. april 2002 Microsoft har utviklet et nytt programmeringsspråk som de kaller .NET Dette skal liksom være "fremtiden"... :> hehe... I alle fall tror jeg nok ikke du trenger den pakken der... Da den mest sannsynlig dreier seg om utviklingsmiljøet for .NET... Lenke til kommentar
Mentor Skrevet 9. april 2002 Del Skrevet 9. april 2002 Står også at vanlige brukere ikke trenger den Lenke til kommentar
zetor-ola Skrevet 9. april 2002 Del Skrevet 9. april 2002 Har hatt en irriterednde vibrasjon i bakvinduet på zetoren i det siste, men skifta pakninger og det gjorde susen. Har ikke vært å sett online på windows update, så jeg vet ikke om dette er et vanlig problem. Lenke til kommentar
Solitaire Skrevet 9. april 2002 Del Skrevet 9. april 2002 .Net framework kan anbefales å legge inn. Det er framework delen som gjør at du kan kjøre nye programmer som blir skrevet i .Net. Hvis du er kjent med VB så vet du kanskje at tidligere så måtte man installere VB runtime separat. Konseptet med .Net framework er lettest å forklare hvis man sammenligner med dette. (Selv om dette er en grov forenkling). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå