svalbard Skrevet 19. mai 2004 Del Skrevet 19. mai 2004 Har nå en VGA Silencer som venter på meg på posten og lurer på hva jeg skal rense GPU med. Leste Goop Guiden til overklokking.no og der stod det at du kunne bruke lakktynner, kraftig løsemiddel eller isopropanol. Lurer på om det er mulig å bruke rødsprit? (eller noe annet som er lett å få tak i) Lenke til kommentar
avalencia Skrevet 19. mai 2004 Del Skrevet 19. mai 2004 Rødsprit har vel noe fett i seg, bruk isopropanol det får du kjøpt på bensinstasjoner, blir vel også kalt 2 propanol. Lenke til kommentar
biffo Skrevet 19. mai 2004 Del Skrevet 19. mai 2004 Bruk rødsprit. Rødsprit er i utgangspunktet ren sprit som har blitt tilsatt et stoff som gjør den vanskelig å drikke. Men den kan fint brukes som avfettingsvæske. Biffo Lenke til kommentar
Falcon_ Skrevet 19. mai 2004 Del Skrevet 19. mai 2004 Kondensfjerner etterlater seg ikke rester og koster bare 15.- på bensinstasjon. *bedre enn rødsprit* Lenke til kommentar
erikstein Skrevet 19. mai 2004 Del Skrevet 19. mai 2004 Isopropanol er det vi populært kaller Kondensfjerner til bilen Så om du har en lokal bensinstasjon, kan du bare kjøpe en liten flaske kondensfjerner, så har du nok for resten av ditt liv ville jeg tro Lenke til kommentar
svalbard Skrevet 19. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 19. mai 2004 Takker for god respon.. Blir å kjøpe kondensfjerner/Isopropanol imorra. Lenke til kommentar
Johnx Skrevet 19. mai 2004 Del Skrevet 19. mai 2004 Isopropanol er det vi populært kaller Kondensfjerner til bilen Så om du har en lokal bensinstasjon, kan du bare kjøpe en liten flaske kondensfjerner, så har du nok for resten av ditt liv ville jeg tro Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 19. mai 2004 Del Skrevet 19. mai 2004 Isopropanol er det vi populært kaller Kondensfjerner til bilen Så om du har en lokal bensinstasjon, kan du bare kjøpe en liten flaske kondensfjerner, så har du nok for resten av ditt liv ville jeg tro Lenke til kommentar
Falcon_ Skrevet 19. mai 2004 Del Skrevet 19. mai 2004 denne funker fett til det.. + frakt så koster det 200.- som er litt mer enn de 15 kroner for en flaske kondensfjerner. Men takker for linken Trodde faktisk ikke det fantes middel for slikt. Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 19. mai 2004 Del Skrevet 19. mai 2004 (endret) Jeg bruker bare Papir og litt spytt til og rense GPU/CPU, funker da ok det da... Endret 19. mai 2004 av Nikkor Lenke til kommentar
svalbard Skrevet 19. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 19. mai 2004 denne funker fett til det.. No er det ikke sånn jeg vill bestille CPU/GPU rensemiddel for 79,- + frakt (som sikkert tar 1uke til svalbard) bare fordi den er beregna til det. Tar å kjøper kondensfjerner imorra hos min lokale bensinstasjon til under 50lappen. Lenke til kommentar
svalbard Skrevet 20. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 20. mai 2004 Nå har jeg fått tak i kondensfjerner og på baksiden står det: Inneholder: 2-propanol. Er dette riktig?? Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 20. mai 2004 Del Skrevet 20. mai 2004 Rødsprit har vel noe fett i seg, bruk isopropanol det får du kjøpt på bensinstasjoner, blir vel også kalt 2 propanol. Ser ut som det er riktig ja. Lenke til kommentar
Prizefighter Skrevet 20. mai 2004 Del Skrevet 20. mai 2004 Kondensfjerner har jeg brukt til alt, har alltid fungert perfekt. Utrolig god og rense med, anbefales! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå