.tomf Skrevet 25. mai 2004 Del Skrevet 25. mai 2004 *laste ned* gleder meg det er slitsomt å lage egen lego-film,har prøvd det selv,ga opp etter hvert(orket ikke mere) man MÅ ha tålmodighet for å lage en lego-film! Lenke til kommentar
.tomf Skrevet 25. mai 2004 Del Skrevet 25. mai 2004 det kommer ikke noe,det står bare a brick flick flick hele filmen øhhhh HJELP hvorfor har ISDN så jeg vil helst ikke laste den ned på nytt Lenke til kommentar
pUnc Skrevet 25. mai 2004 Del Skrevet 25. mai 2004 Ingen som har sett de tommel-star wars filmene?alle er byttet ut med en tommel!de har munn og slikt da. Lenke til kommentar
Killerzevs Skrevet 25. mai 2004 Del Skrevet 25. mai 2004 Ingen som har sett de tommel-star wars filmene?alle er byttet ut med en tommel!de har munn og slikt da. Har sett noe lignende, men tror ikke det var den jeg så da. Lenke til kommentar
Killerzevs Skrevet 25. mai 2004 Del Skrevet 25. mai 2004 Det er Brick Flick som har lagd den.. Lettere å laste ned fra denne linken! Er den i DivX da? Den som er oppe i hjørnet? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå