Gunder1 Skrevet 19. mai 2004 Del Skrevet 19. mai 2004 Har et Hercules Digifire7.1 lydkort og når jeg skal bruke headsettet er det nesten ikke volum i det hele tatt Har Sennheiser PC150 jeg mener og ha gjort alle de vanlige tingene, b.la: 1 Innstalert kortet på ny. 2 Kun hatt headsettet tilkoblet pc. 3 volumknappem på headsettet på maks, samme med lyden på pc. 4 Når jeg har høytalerene tilkoblet så klarer jeg ikke spille maks, det er kjempehøyt. 5 Gikk gjennom veiviseren til MSN, der en setter opp mic og headsett. 6 Har testet dem på en annen maskin, og da fungerte de som de skulle. Noen som har noen gode forslag Lenke til kommentar
Prelude Skrevet 19. mai 2004 Del Skrevet 19. mai 2004 (endret) mest sannsynlig så har ikke lydkortet ditt en headsett forsterker/utgang og du kobler på linje utgangen som er vesentlig svakere, og er ikke designet for å drive ett headsett. løsning no.1: kjøp/skaff ett lite billig desktop høytalersett med en headsett utgang løsning no.2: slutt å bruk headsett løsning no.3: bruk headsettet via det eksisterende stereoanlegget viss det har headsett utgang løsning no.4: bytt ut lydkortet til ett annet merke/modell som har headsett utgang/forsterker Endret 19. mai 2004 av Prelude Lenke til kommentar
OBServer Skrevet 19. mai 2004 Del Skrevet 19. mai 2004 løsning no.5: Kjøp hodetelefonforsterker løsning no.6: Kjøp nye hodetelefoner som er veldig lette å drive Lenke til kommentar
Gunder1 Skrevet 19. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 19. mai 2004 løsning no.5: Kjøp hodetelefonforsterkerløsning no.6: Kjøp nye hodetelefoner som er veldig lette å drive Har jo nettopp kjøpt nye Hvor får man kjøpt hodetelefonforsterker? Lenke til kommentar
OBServer Skrevet 19. mai 2004 Del Skrevet 19. mai 2004 Hvor får man kjøpt hodetelefonforsterker? Hi-Fi Center kjeden har ihvertfall, kjøpte min hos dem i Trondheim. Link Lenke til kommentar
Gunder1 Skrevet 20. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 20. mai 2004 Hvor får man kjøpt hodetelefonforsterker? Hi-Fi Center kjeden har ihvertfall, kjøpte min hos dem i Trondheim. Link Gjett hva, jeg har jo en slik B-Teck som jeg har brukt for å kunne bruke platespilleren på stueanlegget . Må teste. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå