Gå til innhold

Fantastisk god service av Fbn.no

Anbefalte innlegg

Kjøpte en kontroller på fbn.no. Det første som fikk meg i godt humør var den korte leveringstiden. Fikk kontrolleren to dager etter at jeg hadde bestilt den. Den andre posetive opplevelsen var at de hadde "slengt med" en flatkabel i tillegg. :thumbs: Så ble plutselig gudene vrede :laugh: Kontrolleren ville ikke fungere. Jeg spurte noen her på forumet uten at jeg ble noe særlig klokere. Da sendte jeg en mail til fbn. Dagen etterpå svarte dagelig leder og sa at jeg kunne ringe han samme dag. Ringte og feilsøkte med dagelig leder på tråden i noen minutter uten at vi kom noen vei. Da sa han at han kunne sjekke litt rundt om han kunne finne en løsning og så ringe meg tilbake igjen.

Ca en halvtime senere ringte han tilbake på mobilen min og vi fortsatte da og flashe/oppdatere drivere/feilsøke i 1 time og 31 minutter før vi fikk alt til å fungere! :thumbs::w00t: Det kaller jeg sikkerlig service!

Kan ikke annet enn å anbefale denne nettbutikken! Han må jo ha brukt opp hele fortjenesten han fikk av meg på denne kontrolleren på telefonregningen. :green: Må også tilføye at det faktisk ikke var kontrolleren det var noen feil med. Det var en blanding av dårlig harddisk/hovedkort bios/drivere/kabel ++

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...