entonic Skrevet 19. mai 2004 Del Skrevet 19. mai 2004 hei. en venn av meg har en pc med windows 2000. han har passord for å logge på men har glemt passordet. er det en måte og kunne få formatert harddisken?? på forhånd takk! p.s vet ikke om dette hadde passet bedre i et annet forum så jeg postet her. bare flytt emne vis det ike passer her!! Lenke til kommentar
ronnyaa Skrevet 19. mai 2004 Del Skrevet 19. mai 2004 Kanskje litt på kanten, så det er sendt vha pm.. Lenke til kommentar
RolfOve Skrevet 19. mai 2004 Del Skrevet 19. mai 2004 Du kan fysisk fjerne harddisken og sette denne inn i en annen pc og formatere den der. Lenke til kommentar
entonic Skrevet 19. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 19. mai 2004 takk til ronnyaa som hjalp meg. skal prøve i morgen og kommer kanskje tilbake med resultater Lenke til kommentar
Prelude Skrevet 19. mai 2004 Del Skrevet 19. mai 2004 man trenger ikke å formatere maskinen for å komme seg inn i windows igjen når man ikke kan/husker passordet som er brukt på maskinen. denne bootbare disketten/cd'n kan resette hvilket som helst passord på NT, 2K og XP og lar deg taste inn ett nytt passord. annbefaler at man leser retningslinjene først så man ikke gjør noe galt med maskinen. Lenke til kommentar
ronnyaa Skrevet 19. mai 2004 Del Skrevet 19. mai 2004 ...bootbare disketten/cd'n kan.... Han har fått den som pm allerede Lenke til kommentar
Prelude Skrevet 19. mai 2004 Del Skrevet 19. mai 2004 åssen kunne jeg vite det? eneste du sa var 'Kanskje litt på kanten, så det er sendt vha pm.. ' så jeg visste ikke om det var denne saken eller andre fritt tilgjengelige verktøy du hadde annbefalt han.. Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 19. mai 2004 Del Skrevet 19. mai 2004 (endret) Edit: >edit Endret 19. mai 2004 av jarmo Lenke til kommentar
Thombr86 Skrevet 19. mai 2004 Del Skrevet 19. mai 2004 Pussig, tenkte på den greia/programmet selv.. En kompis brukte det i dag og det virka knall, men sett passordet til blankt, ellers kan det bli litt kluss. Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 19. mai 2004 Del Skrevet 19. mai 2004 Da dette ikke har noe med hardware å gjøre, flyttes den. Windows forumet synes jeg passer mye mye bedre. Lenke til kommentar
ronnyaa Skrevet 19. mai 2004 Del Skrevet 19. mai 2004 åssen kunne jeg vite det? Ingen har forventet at du skulle vite det Ser admins / mods stenger for harde livet, og dette er strengt tatt et verktøy for å "hacke", så jeg anser det som "farlig" å linke til slikt Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 19. mai 2004 Del Skrevet 19. mai 2004 Enig med ronnyaa, han kan komme på svak is med snøscooteren sin Lenke til kommentar
Prelude Skrevet 20. mai 2004 Del Skrevet 20. mai 2004 åssen kunne jeg vite det? Ingen har forventet at du skulle vite det Ser admins / mods stenger for harde livet, og dette er strengt tatt et verktøy for å "hacke", så jeg anser det som "farlig" å linke til slikt ser du, vanskelig å vite hva som blir snakket om på PM jeg ikke har tilgang til.. uansett, akkurat det verktøyet der ser jeg ikke på som ett hacke-verktøy, si heller systemadministrasjon så er jeg enig. har faktisk brukt den tre ganger allerede på pc'er jeg skulle oppgradere og eierene ikke sa ifra hva passordet på maskinene deres var. da var det greitt å bruke den saken og fjerne passordet og få gjort jobben min uten utsettelser. riktignok, noen ble litt lang i maska når jeg fortalte dem at jeg hadde slettet passordet deres og lagt inn qwerty som admin passord og annbefalte dem å bytte passord.. jeje.. når har nå vært en admin innom og han har ikke gjort noe med linken min eller gitt meg noen advarsel for posting av 'uønskede verktøy' så jeg regner med den saken er OK å poste.. trossalt, det er ett kjempeflott verktøy som gjør jobben i en fei dessuten, hadde vi ikke ett hacking/cracking forum i OT avdelingen en gang i tiden? Lenke til kommentar
BeFs Skrevet 20. mai 2004 Del Skrevet 20. mai 2004 Ohhh.. Finfin bootdiskett til servern på skolen Serveren står fritt tilgjengelig på EDB-rommet på skolen og det er ikke noe problemer å komme seg inn dit etter skoletid. *legge skumle planer* Neida, skal ikke finne på noe tull. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå