Bansh Skrevet 19. mai 2004 Del Skrevet 19. mai 2004 1: Hvordan sender jeg ringetoner til mobilen fra PC'n? 2: Hvordan sender jeg ringetoner via Bluetooth/Infrarød? 3: Hvordan sender jeg ringetoner via MMS? Er det meg eller er det sperre på å skaffe/gi bort gratis ringetoner? Lenke til kommentar
_dAwn_ Skrevet 19. mai 2004 Del Skrevet 19. mai 2004 har du innstallert alt av drivere og slikt til bt og kabelen som følger med? da er det jo bare bruke sx1 explorer og overføre fra datamaskinen. Lenke til kommentar
Fryzer Skrevet 20. mai 2004 Del Skrevet 20. mai 2004 Littt off topic kanskje men hvordan kan jeg velge ringetoner jeg har lasted ned selv som ringetoner. Jeg har mange på mobilen men jeg får ikke brukt dem som ringetoner. Hvordan gjør jeg dette??? Har SX1 Lenke til kommentar
Danny Skrevet 20. mai 2004 Del Skrevet 20. mai 2004 Littt off topic kanskje men hvordan kan jeg velge ringetoner jeg har lasted ned selv som ringetoner. Jeg har mange på mobilen men jeg får ikke brukt dem som ringetoner. Hvordan gjør jeg dette??? Har SX1 har du puttet dem på sounds mappen? Lenke til kommentar
_dAwn_ Skrevet 21. mai 2004 Del Skrevet 21. mai 2004 sounds-->digital er det vel de skal ligge i. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå