Gå til innhold

mus og tastatur til x-box?

JoaJoa

Anbefalte innlegg

Kan eg bare koble mus og tastatur til usb-inngangene på ps2?

Nei. PS 2 er drit så den kan du ikke gjøre noe sånt med.

Ett ord, idiot. Ikke sleng med leppa om ting du har NULL peiling på... :mad::mad:

Jeg vet at PS 2 er dritt. :devil: Viste ikke at man kunne koble til et tastatur til PS2 fordi det er jo ingen vits på Playstation.

Og til han som spurte om hvorfor ikke MS har laget et godkjent tastatur og mus til Xboxen er det fordi de vil distansere seg fra PCer.

som sagt, det er drøssevis av fps spill til playstation (moh, 007, red faction osv)

Og takk for at du enda engang beviste din idioti!!! :no:

Okei hvis det er de beste spillene på PS2 så må jeg le. Uansett så kan jeg få alle de "klassikerne" på xbox :hmm:

Uansett... tastaturet på PS? Hva faen er vitsen.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ett ord, idiot. Ikke sleng med leppa om ting du har NULL peiling på... :mad::mad:

Jeg vet at PS 2 er dritt. :devil: Viste ikke at man kunne koble til et tastatur til PS2 fordi det er jo ingen vits på Playstation.

Og til han som spurte om hvorfor ikke MS har laget et godkjent tastatur og mus til Xboxen er det fordi de vil distansere seg fra PCer.

som sagt, det er drøssevis av fps spill til playstation (moh, 007, red faction osv)

Okei hvis det er de beste spillene på PS2 så må jeg le. Uansett så kan jeg få alle de "klassikerne" på xbox :hmm:

Le i vei du :D:D

Eg driter SÅÅ mye i hvilke spill du synes er best, og enda mer i xbox. Eg fikk svar på det eg spurte om, og det svaret virket langt enklere enn det til xbox :w00t:

Lenke til kommentar

Eg driter SÅÅ mye i hvilke spill du synes er best, og enda mer i xbox. Eg fikk svar på det eg spurte om, og det svaret virket langt enklere enn det til xbox :w00t:

Du har rett i at ps2 er bedre.

Du trenger i allefall ikke gjøre noe ekstra på den da før du setter i tastaturet.

På xbox må du sette inn USB port og alt.

:thumbup: PS2

:thumbdown: Xbox

Lenke til kommentar

Killerzevs - Neida, må bare ha en liten billig overgang og thats all, det blir som å kjøpe PS2 mus til PC, men vil bruke den i USB så da kan du kjøpe overgang. PC er ikke no dritt for det vel? så da er ikke Xbox no dritt pga en sånn bagatell.

En ting jeg undres litt over er at orginal kontaktene i anti snubble ledningen til gamepadene ser ut som PC PS2 kontakter men de har en liten plastvegg i midten av kontakten, men det går sikkert strøm og signaler gjennom andre ledninger enn på PC kontakt så tør ikke fikkle med det.

PS2 er bra Xbox er bra og GameCube er bra, MEN folk vil ha forskjellige ting pga forskjellige behov og bruksområder, det er da ikke noe å diskutere?

Endret av Hoax
Lenke til kommentar

Du trenger i allefall ikke gjøre noe ekstra på den da før du setter i tastaturet.

Ehh.. nei. Du kan jo kjøpe en sånn

http://hammar.no/handlesystem/visvarer.asp...&varenr=usbadxb

og den plugger du bare rett inn.

Lenke til kommentar

Ehh.. nei. Du kan jo kjøpe en sånn

http://hammar.no/handlesystem/visvarer.asp...&varenr=usbadxb

og den plugger du bare rett inn.

OK.

Da ble det enklere, men alikevel så trenger du noe ekstra enn bare det som følger med i konsollen.

Kanskje jeg skulle kjøpt meg en slik. Da er det enklere å spille som for eksempel Rainbow six på live.

Lenke til kommentar

OK.

Da ble det enklere, men alikevel så trenger du noe ekstra enn bare det som følger med i konsollen.

Kanskje jeg skulle kjøpt meg en slik. Da er det enklere å spille som for eksempel Rainbow six på live.

Er dette så vanskelig å forstå? Du kan gjerne kjøpe den USB-adapteren der, men SPILLENE støtter ikke mus og tastatur i utgangspunktet, så du får ikke brukt mus og tastatur i Rainbow Six 3. Sålenge spillet ikke er programmert for å støtte mus og tastatur vil det selvsagt ikke virke, og det er ikke Xbox-spillene. Det finnes helt sikkert hackere som har laget patcher til hvert enkelt spill for å støtte slikt, men da må du igjen modifisere Xboxen din, hente ned disse patchene, og da blir du banna hvis du prøver å spille Rainbow Six 3 på Xbox Live fordi du forsøker å spille med en modda Xbox og et modda spill.

Lenke til kommentar

OK.

Er dette så vanskelig å forstå? Du kan gjerne kjøpe den USB-adapteren der, men SPILLENE støtter ikke mus og tastatur i utgangspunktet, så du får ikke brukt mus og tastatur i Rainbow Six 3. Sålenge spillet ikke er programmert for å støtte mus og tastatur vil det selvsagt ikke virke, og det er ikke Xbox-spillene. Det finnes helt sikkert hackere som har laget patcher til hvert enkelt spill for å støtte slikt, men da må du igjen modifisere Xboxen din, hente ned disse patchene, og da blir du banna hvis du prøver å spille Rainbow Six 3 på Xbox Live fordi du forsøker å spille med en modda Xbox og et modda spill.

Om du trenger spesielle spill som støtter det er det jo helt dumt da.

Hve er vitsen i å kjøpe mus og tastatur da??

Lenke til kommentar

Vil tro det kommer offisielt fra microsoft snart. Siden det selges slike overgangskabler, og de ser det er marked for det. De må jo skjønne at det er enklere å spille CS og andre ffs spill med mus og tastatur. Så fort de lager støtte for det, så kommer slike spill ut med støtte for m&t.

Kan iallefall håpe. :yes:

Lenke til kommentar

Har man hatt branok pc så hadde jeg brukt det, men har ikke det vettu. Åsså er xbox mye billigere enn en xbox.

Å dessuten, det SKADER ikke med slik støtte. Man har flere muligheter. Folk foretrekker forskjellige ting. Skjønner ikke helt tankegangen til alle.

Lenke til kommentar
Vil tro det kommer offisielt fra microsoft snart. Siden det selges slike overgangskabler, og de ser det er marked for det. De må jo skjønne at det er enklere å spille CS og andre ffs spill med mus og tastatur. Så fort de lager støtte for det, så kommer slike spill ut med støtte for m&t.

Kan iallefall håpe. :yes:

Vel, Microsoft har selv sagt det mange ganger at de aldri kommer til å gi ut mus og tastatur til Xbox, så jeg tviler.

Spillene til Xbox er laget for å styre med pad. Punktum. Argumentet med at "det er enklere å spille CS med tastatur" er forsåvidt kurant, men man kan motargumentere med at spillet blir mer krevende og krever helt andre ferdigheter og taktikker når man styrer med kontroll. Faktisk har jeg snakket med flere som har spilt C-S både på PC og Xbox, og som foretrekker Xbox-versjonen av overnevnte grunner.

Dessuten, i og med at alle som spiller CS på Xbox bruker håndkontroll, så blir det likt for alle. En god spiller med håndkontroller vil vinne over en mindre god spiller med håndkontroller. På samme måte som en god spiller med mus vil vinne over en mindre god spiller med mus. Dersom noen skulle bruke mus og noen håndkontroller ville det bli to forskjellige typer spillestiler som ikke ville vært rettferdig i det hele tatt.

Lenke til kommentar

Newsflash

Microsoft vurderer hybrid, PC-spill i ny "Xbox Next"

Microsoft avslører at de jobber med en fremtidig spillkonsoll som samtidig er en fullverdig PC. Xbox Next, maskinens tentative produktnavn, har både tastatur, mus, Xbox-spillkontroller, harddisk, DVD-spiller og CD-brenner. Konsollen vil kjøre Windows-spill, men samtidig være kompatibel med dagens såvel som nestegenerasjons Xbox-titler.

utviklingsplattformen XNA skal samkjøre utviklingen for PC- og Xbox-spill.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...