Gå til innhold

mus og tastatur til x-box?

JoaJoa

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Kan eg bare koble mus og tastatur til usb-inngangene på ps2?

Nei. PS 2 er drit så den kan du ikke gjøre noe sånt med.

Heh, du får kjøpt keyboard og mus på psdata.no til playstation 2 som er bare å plugge rett i usb portene tror jeg... En ting jeg lurer veldig på, siden det er microsoft som lager xbox, hvorfor i hællvette lager ikke de mus og tastatur til den da!? Logitech som lager til ps2 i alle fall...

Lenke til kommentar

Heh, du får kjøpt keyboard og mus på psdata.no til playstation 2 som er bare å plugge rett i usb portene tror jeg... En ting jeg lurer veldig på, siden det er microsoft som lager xbox, hvorfor i hællvette lager ikke de mus og tastatur til den da!? Logitech som lager til ps2 i alle fall...

Saklig, snakket IKKE om PS2 her :nei:

Du kan bruke mus og tastatur til mye, ordne filer går litt greiere og du får jo internett browsere og sånnt nå på Xbox. Windows CE fins til Xbox (Alpha 3) Har ikke testet det men der får du ihvertfall bruk for det.

Edit: Glemte selvfølgelig Linux, full støtte for keyboard og mus der.

Endret av Hoax
Lenke til kommentar

Tvert imot så støtter PS2 USB-tastaturer og muser (avhengig av softwaren du skal bruke tastatur og mus på) uten at du trenger å modifisere, så i dette tilfellet er PS2 overlegen Xbox, som faktisk ikke har noen støtte for mus og tastatur hverken i software eller hardware.

Vennligst slutt å spre usannheter og løgner.

Lenke til kommentar

Tvert imot så støtter PS2 USB-tastaturer og muser (avhengig av softwaren du skal bruke tastatur og mus på) uten at du trenger å modifisere, så i dette tilfellet er PS2 overlegen Xbox, som faktisk ikke har noen støtte for mus og tastatur hverken i software eller hardware.

Jeg stiller nå størst spørsmålstegn ved hva f man skal med keyboard på PS2 :roll: Som jeg sa i posten over så er det ganske handy å ha på en chippet Xbox da den kan brukes til så mye.

Til Trådstarter: Du bør IKKE velge USB keyboard med så mange hurtigtaster og tull til Xbox'en pga at du ikke får kompatible drivere så de kan brukes (enda)

Lenke til kommentar

Jeg stiller nå størst spørsmålstegn ved hva f man skal med keyboard på PS2 :roll: Som jeg sa i posten over så er det ganske handy å ha på en chippet Xbox da den kan brukes til så mye.

Til Trådstarter: Du bør IKKE velge USB keyboard med så mange hurtigtaster og tull til Xbox'en pga at du ikke får kompatible drivere så de kan brukes (enda)

Litt kjekt med keyboard i fps-spill....

Lenke til kommentar

Ett ord, idiot. Ikke sleng med leppa om ting du har NULL peiling på... :mad::mad:

Jeg vet at PS 2 er dritt. :devil: Viste ikke at man kunne koble til et tastatur til PS2 fordi det er jo ingen vits på Playstation.

Og til han som spurte om hvorfor ikke MS har laget et godkjent tastatur og mus til Xboxen er det fordi de vil distansere seg fra PCer.

Endret av MorenDin
Lenke til kommentar
Jeg vet at PS 2 er dritt. :devil: Viste ikke at man kunne koble til et tastatur til PS2 fordi det er jo ingen vits på Playstation.

Og til han som spurte om hvorfor ikke MS har laget et godkjent tastatur og mus til Xboxen er det fordi de vil distansere seg fra PCer.

Må bare le av sånne som deg. :lol: Du har absolutt ingen peil på hva du prater om.

Lenke til kommentar

Ett ord, idiot. Ikke sleng med leppa om ting du har NULL peiling på... :mad::mad:

som sagt, det er drøssevis av fps spill til playstation (moh, 007, red faction osv)

Og takk for at du enda engang beviste din idioti!!! :no:

Lenke til kommentar

Du får MMORPG-spill på Playstation som Everquest og Final Fantasy XI der det er essensielt med tastatur for å kommunisere. I tillegg så er det innebygd støtte for mus + tastatur i flere FPS-spill til PS2, noe det ikke er for samme FPS-spillene på Xbox.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...