Gå til innhold

X800Pro eller 9800XT?

jossy

Anbefalte innlegg

Jeg ser at X800Pro fra Connect3D har 475 mhz kjerne og 900mhz minne. Dette er jo litt treigt? Men er det bedre enn 9800XT?? Readon har også 475 mhz kjerne og 9000mhz minne...rart....

Angående det der... 9800XT har ikke mer enn 412 MHz core og 365 MHz på minne (effektivt 730MHz).

Minnefrekvenser og kjernefrekvenser har ikke alt å si, resten av arkitekturen derimot, antall pipes, transistorer og bandwidth. (nye features)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ser at noen nettbutikker allerede viser X800PRO med pris (f.eks. PSdata med "Connect3D Radeon X800 Pro 256 MB" til 3590,-). Hvis man da bestiller dette, er det den prisen som kommer til å gjelde når de kommer til butikke? Eller kommer prisene til å endre seg så snart kortene kommer til butikkene?

Prisen endrer seg kanskje etter kortene har kommet i butikken ja, men hvis du bestiller til den prisen så har du krav på å få det til den prisen også :)

Lenke til kommentar
Du får det til å høres ut som om fridager og greier var noe negativt.

Syyyke mann!

Kanskje litt off-topic, men for studenter på denne tiden spiller det ingen rolle om det er fridag eller ikke, vi må lese uansett.

Men la oss gå tilbake til topic her:

X800 Pro er nok veien å gå hvis man skal velge mellom det eller 9800XT. Jeg venter selv på et X800 Pro fra ATI selv. Og jeg gleder meg.

Lenke til kommentar
Kan x800pro bli dyrere når det kommer i butikken, en det prisen er antatt til nå?

Ekstremt tviltsomt.

Når det står en pris å man forhåndsbestiller det til den prisen så kan ikke de endre på det.

Endret av ^Th0mas^
Lenke til kommentar
Jeg ser at X800Pro fra Connect3D har 475 mhz kjerne og 900mhz minne. Dette er jo litt treigt? Men er det bedre enn 9800XT?? Readon har også 475 mhz kjerne og 9000mhz minne...rart....

Burde jeg kjøpe X800Pro eller 9800XT?

Takk for alle svar! :p

9000Mhz = 9Ghz på minne !!! WOW :dribble:

Lenke til kommentar

Burde jeg kjøpe X800Pro eller 9800XT?

Takk for alle svar!  :p

9000Mhz = 9Ghz på minne !!! WOW :dribble:

Dream on :green:

Lenke til kommentar
Kan x800pro bli dyrere når det kommer i butikken, en det prisen er antatt til nå?

Fra sidene til psdata.no:

Prisene kan endres uten videre varsel til kjøper. Dette kan være endrede leverandørpriser, endrede valutakurser og lignende. Det er kjøperens ansvar å holde seg oppdatert om gjeldende priser, f. eks via www.psdata.no kan imidlertid ikke endre prisen på en vare kjøper har fått bekreftet pris på, det er alltid den bekreftede prisen på ordretidspunkt som gjelder. PS Data forplikter seg til og levere varen til avtalt pris.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...