halvardm Skrevet 19. mai 2004 Del Skrevet 19. mai 2004 Hvor laster jeg ned Videomatch og hvor laster jeg ned det der Vegas 4.0 eller no...? Lenke til kommentar
Killerzevs Skrevet 19. mai 2004 Del Skrevet 19. mai 2004 Om det er til Steam så går du bare inn på en server der de spiller det, så laster det seg ned av seg selv. Om det er 1.5 så er det bare å søke i Google eller altavista. Lenke til kommentar
halvardm Skrevet 19. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 19. mai 2004 ? HÆÆ ? Jeg mener sånn som lager *.bmp filer om til klipp og et redigeringsprogram for det.... Lenke til kommentar
Killerzevs Skrevet 19. mai 2004 Del Skrevet 19. mai 2004 Som film ja. Det er noen program som du trenger. Det er et som heter noe med Boy eller noe sånn jeg hadde før. Lenke til kommentar
halvardm Skrevet 19. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 19. mai 2004 Hmm... Ok, men vet du hvor jeg får lastet ned Videomatch? Lenke til kommentar
Plomma2 Skrevet 19. mai 2004 Del Skrevet 19. mai 2004 Det er forbudt å komme med informasjon som kan lede til piratvirksomhet. Videre er det forbudt å annonsere, reklamere eller informere om emulatorer. Det er forbudt å gi spesifikk informasjon om hvor en kan laste ned musikk, film, programvare etc. fra P2P-nettverk / filesharing-hubber. Videre er det forbudt å komme med direkte reklame for hubber. Utsagn som "på hub xxx.xx finner du [spesifisert materiale]" er ikke tillatt og medfører utestengning. Vegas er IKKE freeware, så man kan IKKE legge ut link til det. Videomach tror jeg er det, du finner det ved å søke her Lenke til kommentar
aequitas2 Skrevet 20. mai 2004 Del Skrevet 20. mai 2004 Hvor laster jeg ned Videomatch og hvor laster jeg ned det der Vegas 4.0 eller no...? Det heter Video Mach Lenke til kommentar
halvardm Skrevet 20. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 20. mai 2004 Heh.. Ok, det var litt kjedlig å gjøre det på den måten. Fikk omtrent 16000 bilder. Finns ikke det program som bare gjør om *.dem fila da? Lenke til kommentar
Plomma2 Skrevet 20. mai 2004 Del Skrevet 20. mai 2004 Nei, du får nok slite med det akkurat som resten av oss. Lenke til kommentar
halvardm Skrevet 20. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 20. mai 2004 Jaja... Noen som har fritids problemer å har lyst til å lage et slikt program til meg? heh Lenke til kommentar
Hellslayer Skrevet 21. mai 2004 Del Skrevet 21. mai 2004 Først lager du deg en .dem fil. Så spiller du av filmen med Geekplay <-- her kan du laste ned den. Samtidig starter du FRAPS hvor du recorder det du spiller av på skjermen. Dette blir da lagret som "RÅ" data på hd din så ha litt diskplass ledig (Lagres som .avi format og da blir alt så mye enklere enn alle de tusen .bmp bildene ) Så kan du kjøpe deg Vegas for en haug med penger Eller du kan finne ett eller annet gratis videoredigeringsprogram som f.eks VideoMach Men her har du ikke så mange finesser som f.eks vegas.. Lenke til kommentar
Killerzevs Skrevet 24. mai 2004 Del Skrevet 24. mai 2004 Geekplay er det noe som heter som du kan spille av cs filmer på ja. Bra det programmet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå