Vegard20 Skrevet 10. april 2002 Del Skrevet 10. april 2002 Quote: On 2002-04-10 12:15, Dollar skrev:Smart MP og Quantistep er bare fancy navn på SMP og PR rating - XP har akkurat det samme. XP har ikke Smart MP teknologi. Det er jeg dønn sikker på. Det er en multiprosseseringsmodul som blir benyttet i dual. XP ble aldri designet for dual! Skjønner ikke at det skal være så vanskelig å si at dobbel MP er bedre enn dobbel XP? Det holder ikke med vanlige benchmarks som dere bruker til å finne ut det. Støtter software multitasking så skal jeg gjerne få bevist det. Har egen programmert benchmark som kun drar dual. Det er ikke tvil om hva som er best. Det er bare å finne noe som drar dual godt! Enkelt og greit MP er bedre enn XP på bekostning av en penge. Så lenge man snakker om dual. Lenke til kommentar
Squeegie Skrevet 10. april 2002 Del Skrevet 10. april 2002 var det egentli noen tvil? lol MP er spesiellt bygd for dual's. Det sier seg jo selv, de vil jo ikke bare klistre på en ny klistrelapp på toppen og kalle det en dual-prosessor.. Lenke til kommentar
Vegard20 Skrevet 10. april 2002 Del Skrevet 10. april 2002 Det spørs jo også hvor mye annet av disker, cd-spillere og sånt du skal ha også. Men det er nok best med 400W+. Men det er mange som har mindre også. Lenke til kommentar
TheIlluminated Skrevet 10. april 2002 Forfatter Del Skrevet 10. april 2002 Og da skal jeg gå for MP, er MP bedre på spill? 400w...hmmm...ok. Lenke til kommentar
Vegard20 Skrevet 10. april 2002 Del Skrevet 10. april 2002 MP er ikke bedre på spill. Så lenge spillet ikke drar dual. Det er det ikke mange som gjør. Skal du designe maskinen for stort sett spill. Så kan du heller kjøpe en singel XP eller P4. Lenke til kommentar
TheIlluminated Skrevet 10. april 2002 Forfatter Del Skrevet 10. april 2002 Hmmm, så dual MP er ikke bedre i spill i d hele tatt? Huff, tror jeg heller skal ta P4 system isteden da og bruke litt penger på Rambus...og overklokke litt. Sikker på at MP i er bedre i spill? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå