bassen Skrevet 19. mai 2004 Del Skrevet 19. mai 2004 Hver gang jeg åpner en MS Office-applikasjon så dukker "Windows Installer"-boksen opp. Den kommer opp ca 10-12 ganger før jeg kan begynne å bruke programmet jeg har åpnet. Det har vært slik helt siden jeg la inn Office. Noen ideer om hva det kan være? Begynner å bli relativt lei det nå...... Lenke til kommentar
Carnifex Skrevet 19. mai 2004 Del Skrevet 19. mai 2004 Hver gang jeg åpner en MS Office-applikasjon så dukker "Windows Installer"-boksen opp. Den kommer opp ca 10-12 ganger før jeg kan begynne å bruke programmet jeg har åpnet. Det har vært slik helt siden jeg la inn Office. Noen ideer om hva det kan være? Begynner å bli relativt lei det nå...... Denne kommer ofte frem hvis du ikke har en 100% komplett installasjon av Office 2k eller nyere. Har du forsøkt å sette i CD'en og la windows installer gjøre seg ferdig en gang for alle? Dette skulle fikse problemet. Du kan også reinstallere office og verifisere at du velger kjør alt fra harddisk. Lenke til kommentar
bassen Skrevet 19. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 19. mai 2004 Hver gang jeg åpner en MS Office-applikasjon så dukker "Windows Installer"-boksen opp. Den kommer opp ca 10-12 ganger før jeg kan begynne å bruke programmet jeg har åpnet. Det har vært slik helt siden jeg la inn Office. Noen ideer om hva det kan være? Begynner å bli relativt lei det nå...... Denne kommer ofte frem hvis du ikke har en 100% komplett installasjon av Office 2k eller nyere. Har du forsøkt å sette i CD'en og la windows installer gjøre seg ferdig en gang for alle? Dette skulle fikse problemet. Du kan også reinstallere office og verifisere at du velger kjør alt fra harddisk. Kjører alt fra harddisk, ja, men har ikke lagt inn hele Office2003, kun det jeg har behov for. Lenke til kommentar
Carnifex Skrevet 19. mai 2004 Del Skrevet 19. mai 2004 Joda .. jeg skjønner, men hvis du setter inn cd'en når medingen kommer hva skjer da? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå