khelben Skrevet 19. mai 2004 Del Skrevet 19. mai 2004 Kjøpte meg en Western Digital og har opprettet 2 partisjoner a 80 mb i NTFS. Kopierte en masse data til harddisken. Kommer inn på systemet i dag og finner at filsystemet er korrupt Dette er noe jeg aldri har opplevd før hva kan være feilen. De Fat32 partisjonene jeg hadde før på gammel 120gb hardisk virker 100% . Setter pris på hjelp om detter emnet. Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 19. mai 2004 Del Skrevet 19. mai 2004 (endret) Et par ting jeg kommer på . Nforce 2 chipsett med silicon image sata kontroller . P2P timing i bios på 30micro sekunder lager korrupsjon . Anbefalt 1ms . Sammen med sata bios 4.2.4.7 og siste windows driver. Via chipsett , installer siste 4in1 versj .4.51 Ikke overklokk så mye at pci bussen får for høy mhz . Endret 19. mai 2004 av syar2003 Lenke til kommentar
khelben Skrevet 19. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 19. mai 2004 Jeg mener selvfølgelig 2 partisjoner a 80gb i NTFS. Bruker et Asus Pb533-e med i845 chipsett med nyeste bios. Bios rapporterer 160gb harddisk. Jeg bruker forøvrig XP med service pack 1. Ahhrg. khelben Lenke til kommentar
Bro2 Skrevet 19. mai 2004 Del Skrevet 19. mai 2004 har du sjekket sticky-tråden i forumet? Akkurat det samme som skjedde med meg. Jeg kjøpte en 200GB Seagate og partisjonerte opp, og la inn masse greier. Brukte det en liten stund (fra noen timer til 1 dag), og så var alt borte, enten korrupt eller ikke formatert osv... Etter at jeg la til patchen har alt fungert ypperlig.... Lenke til kommentar
khelben Skrevet 22. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2004 Jeg løste problemet ved å legge in XP på nytt. Nå fungerer alt smertefritt-tvi tvi. khelben Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå