Atpn Skrevet 19. mai 2004 Del Skrevet 19. mai 2004 Finnes det noen mulighet for å spille PS2 spill på PC'en? Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 19. mai 2004 Del Skrevet 19. mai 2004 Det er lov å kjøpe seg en PS2. Lenke til kommentar
Atpn Skrevet 19. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 19. mai 2004 Det er lov å kjøpe seg en PS2. Joda, men når jeg starter å studere til høsten vil jeg trenge TV og PS2 (har ikke egen TV og det følger ikke med hybelleiligheten). Da ble det plutselig ikke så billig for en stakkars student. Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 19. mai 2004 Del Skrevet 19. mai 2004 Skjønner det. Du må eventuelt skaffe en PS2 emulator da, men jeg vil ikke hjelpe deg med det, siden det på ingen måte er lovlig. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 20. mai 2004 Del Skrevet 20. mai 2004 er det ulovlig da? jeg mener, hvis du ikke bruker piratkopierte spill, men kjøper dem, slik som andre PS2 eiere gjør? Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 20. mai 2004 Del Skrevet 20. mai 2004 Det er lov så lenge du eier det samme spillet på PS2! Sånn er regelen for alle emulatorer og medfølgende ROM. Lenke til kommentar
Balle Klorin Skrevet 20. mai 2004 Del Skrevet 20. mai 2004 Ja, hvis du eier spillet kan du såklart spille det på en emulator. Men hovedproblemet i en ps2 emulator er at du trenger bios og den må være nøyaktig samme type som den i din egen. Og selv med alt dette i boks er ps2 emulatorer og slikt litt på kanten, Sony er ikke stor fan av emulatorer av sine egne konsoller for å si det slik Forøvrig er det heller ingen ps2 emulatorer som er spillbar nok til å brukes, så for øyeblikket er dette litt unødvendig å diskutere. Lenke til kommentar
Thorsen Skrevet 20. mai 2004 Del Skrevet 20. mai 2004 Forøvrig er det heller ingen ps2 emulatorer som er spillbar nok til å brukes, så for øyeblikket er dette litt unødvendig å diskutere. Riktig, det er ennå ikke laget en PS2 emulator som virker, så hvis du vil ha en får du gå igang å lage en selv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå