Gå til innhold

kommentarer til en IBM bærbar?!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fikk denne mailen fra laptops.dk i dag:

Hej Bjørnar,

Når vi sælger til Norge, så er det uden dansk moms

Et Norsk tastatur koster dkr. 956,- excl. Moms / levering ca. 2 uger

Fragten til Norge koster kr. 350,- / ca. 1 uges levering

1000 kr ekstra for å få norsk tastatur!!!! Snakk om blodpris!!

Lenke til kommentar

Hva skal du med norsk tastatur? Omtrent de eneste forskjellene på norsk og dansk er at æ og ø har byttet plass og \ ligger et litt annet sted. Funker helt fint når en er vandt til det, dvs etter fem min.

Lenke til kommentar

Om skjermen er liten i forelesningssalene gjør ikke så mye. De fleste maskinene har i dag utgang for ekstern skjerm så du kan ha en 20" LCD på pulten hjemme som du kobler til når du har behov for litt mer plass.

Da kan du kjøre skjermen på den bærbare som skjerm 2 og ha msn, winamp osv på den, mens du "koser" deg i ett eller annet utviklingsmiljø.

Ville i hvert fall hatt en 5400 rpm disk.

Har nylig brukt en dell med pentium-m 1,7 men treeg harddisk ødela den følelsen av velvære. Merket godt at den sinka mye for å si det sånn.

Heller en stor og rask harddisk fremfor 200 mhz ekstra på cpu.

Lenke til kommentar

Hva skal du med norsk tastatur? Omtrent de eneste forskjellene på norsk og dansk er at æ og ø har byttet plass og \ ligger et litt annet sted. Funker helt fint når en er vandt til det, dvs etter fem min.

eller man tar en skrutrekker, peller ut tastene, og bytter plass på dem. vips så har du norsk tastatur :)

Lenke til kommentar
Tror nok Komplett/Norek er ca 100 ganger større og overlegent norges største distrubitør altså :p

her tar du feil gitt...kan være smart å vite hva du snakker om før du driter deg ut. scribona omstatte for ca 13 milliarder i fjor, komplett omsatte for ca 2 milliarder (520mill Q1 2004)...så når du sier at komplett er 100 ganger større enn scribona så skjønner jeg ikke helt hoderegningen din.

Lenke til kommentar

Den "merkelige" prisingen dere ser rundt om kalles TopSeller og er IBM sin måte å prise volummodeller på. Hver måned får IBM-forhandlere oppdaterte prislister med disse fokusproduktene og en del annet.

Har holdt øye med IBMshop.no ganske lenge, og de er kjapt ute med oppdaterte priser og følger IBM sine prismodeller ganske så bra.

Når det gjelder X40 så skal jeg ha opp et eksemplar av denne i starten av Juni. Gleder meg til å teste den ut og bruke den i felten. :)

-KJ

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...