Jdronnen Skrevet 19. mai 2004 Del Skrevet 19. mai 2004 Ok, her er saken ! Jeg har en Sony E. T630. Så har jeg lastet ned flere 100talls med bilder og filmer og screensavers og gudene må vite hva. Er masse .gif og .jpeg filer osv. Men så vil jeg gjerne ha disse, eller noen av disse overført til mobilen min.. Hvordan får jeg gjort dette `? Har ikke IR på pc`en, og har heller ikke bluetooth på Pc`en. Hvilken kabel trenger jeg eventuellt ? Takk for alle svar ! Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 19. mai 2004 Del Skrevet 19. mai 2004 (endret) Du kan jo kjøpe deg Denne Bluetooth usb dongle for 201kr? Edit:Kabel til mobil er ofte dobbelt så dyre som den bluetooth adapteren jeg nevner. Endret 19. mai 2004 av Zemeckis Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 19. mai 2004 Del Skrevet 19. mai 2004 Du kan jo bruke "upload-sider... kommer ikke på noen i øyeblikket... Det blir kanskje litt vanskelig hvis du skal laste opp et hundre.talls med ting.... Lenke til kommentar
Bansh Skrevet 19. mai 2004 Del Skrevet 19. mai 2004 Du kan jo bruke "upload-sider... kommer ikke på noen i øyeblikket... Det blir kanskje litt vanskelig hvis du skal laste opp et hundre.talls med ting.... Kan du gi meg adresse til en av de sidene? Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 19. mai 2004 Del Skrevet 19. mai 2004 (endret) MMS- Uploader På min E700 ble ikke bildet i riktig størrelse til bakgrunn men de har nettop lagt til E700 i listen over mobiler det virker med så det kan hende de ikke har testa det bra nok.. Edit: Tror det er lettere ( og kanskje billigere) med en blåtann dongle, den får du kanskje brukt for senere også Endret 19. mai 2004 av Anette_87 Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 19. mai 2004 Del Skrevet 19. mai 2004 Mail kan vel også gå :-/ Er iallfall verdt et forsøk. Ellers kan du jo kjøpe et blåtann adapter, enkelt, raskt (relativt raskt) og enkelt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå