ManagHead Skrevet 19. mai 2004 Del Skrevet 19. mai 2004 Hvor ofte legger Asus ut BIOS-oppdateringer til sine hovedkort? Sitter med A7N8X GD Deluxe rev.2 med 1007 bios. Takk for svar! Lenke til kommentar
Mokkisjeva Skrevet 19. mai 2004 Del Skrevet 19. mai 2004 jeg har ikke funnet opdatering for mitt hovedkort i det hele tatt Lenke til kommentar
ManagHead Skrevet 20. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 20. mai 2004 Beklager at jeg bumper denne tråden, men er det ingen som vet om hvor pfte Asus legger ut biosoppdateringer? Lenke til kommentar
Skallebanken Skrevet 21. mai 2004 Del Skrevet 21. mai 2004 I følge http://www.asus.com.tw/support/download/it...7N8X-E%20Deluxe ser det ut som det gikk en liten måned mellom 1006, 1007 og 1008. Samtidig er 1008 siste, så det går vel noe i rykk og napp. Lenke til kommentar
am3k Skrevet 21. mai 2004 Del Skrevet 21. mai 2004 Er vel som med andre oppdateringer. Oppdateringer kommer nok når de finner feil eller de får inn feilmeldinger. Varierer nok etter både hvilke brikketsett og platform det dreier seg om osv. Lenke til kommentar
ManagHead Skrevet 25. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 25. mai 2004 (endret) Ok, takk for svar Edit: det var for ..E Deluxe, jeg har GD Deluxe. Endret 25. mai 2004 av ManagHead Lenke til kommentar
Stoneheart Skrevet 26. mai 2004 Del Skrevet 26. mai 2004 Heisann Har samme HK. 1007 er siste bios og den har vært blandt oss ganske lenge.... så jeg tror nok ASUS har gjort sin siste oppdatering for kortet vårt... Mvh Stoneheart Lenke til kommentar
tbend Skrevet 29. mai 2004 Del Skrevet 29. mai 2004 Jeg oppdaterte bios på mitt p4p800 deluxe... Alt ble mye tregere i bios... og klokka ikke en hz mer.... Lenke til kommentar
arnosmith Skrevet 29. mai 2004 Del Skrevet 29. mai 2004 (endret) folk burde virkelig skjerpe seg når det gjelder topic... dette er jo helt forferdelig edit: topicen kunne for eksempel vært: "Hvor ofte legger asus ut bios oppdateringer?" Endret 29. mai 2004 av arnosmith Lenke til kommentar
torkelma Skrevet 29. mai 2004 Del Skrevet 29. mai 2004 (endret) Hvor ofte legger Asus ut BIOS-oppdateringer til sine hovedkort? Sitter med A7N8X GD Deluxe rev.2 med 1007 bios. Takk for svar! Asus har sluttet å gi ut bioser til dette kortet siden de for tiden kun konsentrerer seg om å rette opp feil i biosen til A7N8X-E Deluxe (som bygger på A7N8X rev. 2.0) Tror ikke det kommer flere bioser til a7n8x serien (verken pcb rev. 1.0x eller pcb rev. 2.0) Endret 29. mai 2004 av torkelma Lenke til kommentar
tbend Skrevet 30. mai 2004 Del Skrevet 30. mai 2004 folk burde virkelig skjerpe seg når det gjelder topic... dette er jo helt forferdelig edit: topicen kunne for eksempel vært: "Hvor ofte legger asus ut bios oppdateringer?" Den gjør slik at folk vil lese den!.... Lenke til kommentar
arnosmith Skrevet 30. mai 2004 Del Skrevet 30. mai 2004 folk burde virkelig skjerpe seg når det gjelder topic... dette er jo helt forferdelig edit: topicen kunne for eksempel vært: "Hvor ofte legger asus ut bios oppdateringer?" Den gjør slik at folk vil lese den!.... men fremdeles elendig topic, og nærmest ulovlig. om alle hadde gjort som deg ville iallefall ikke dette vært et trivelig sted, der alle skriker for oppmerksomhet, og driter i andre... så tenk på det du... Lenke til kommentar
It's me Skrevet 30. mai 2004 Del Skrevet 30. mai 2004 folk burde virkelig skjerpe seg når det gjelder topic... dette er jo helt forferdelig edit: topicen kunne for eksempel vært: "Hvor ofte legger asus ut bios oppdateringer?" Å leke moderator er heller ikke greit. Det er off topic og spam! Er du uenig i noe, rapporter det. Så tar en moderator/admin og ordner opp i problemet hvis det er nødvendig. Det har kommet klager på at du leker moderator. Jeg gir deg denne advarselen. Fint at du hjelper til, men bruk rapporter-funksjonen. Ikke spam topic. Denne posten stenges grunnet elendig emnebruk som blant annet har ført til mye off topic. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg