Gå til innhold

Splinter cell 3

Anbefalte innlegg

:yes:  :D  har UBI satt en dato? vet den kommer Q4 04  men lurer på om de har satt noen dato enda ?

det er ikkje satt nokon fast dato (bare 4. kvartal i år), men eg reknar med at det kjem til julesalget (seint november/tidleg desember)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
hva har folk imot splinter cell egentlig?? det er jo KONGE! :w00t:

og angående multiplayer delen på pandora tomorrow så er jo den også helt KONGE! :w00t:

og med co-op på sc3 blir det bare helt perfekt! og med mye mer "smidige" bevegelser som de har sagt blir det helt.......best.......

Ikke døm spillet før det kommer i det minste da, da kan dere si mye dritt om det, men bare ikke nå.

Dette har jeg imot spillet er:

• Hjernedød og lite fengende historie
  • Få gameplay fornyelser (Har en del moves og utstyr, som du egentlig ikke trenger)
  • Ingen "karisme".
  • "AIen" til fiendene er ganske konstant, ikke kjempe-god og blir fort linær og kjedelig. (*Stå 3 cm fra Fisher i et mørkt rom* - * ikke se Fisher* -*Senere se Fisher for så å stå rett opp og ned* - *skyte litt med stiv animasjon*
  • Overhypet spill (både fra gamere og andmeldere)
  • MELKEKU.
  • Ingen fornyelser.
  • Utrolig dårlige og stive bevegelser hos vaktene.
  • Dårlige filmsnutter som ikke en gang er basert på grafikkmotoren.

Hvis splinter cell ikke hadde endt opp med å bli den barnevennlige melkekuen jeg syns spillet framstår som idag, ville jeg elsket det.

Syns det så mye fetere ut når jeg leste om det og PC versjonen gikk i fremste rekke. Det så og virket da mye råere, mer brutalt og karismatisk ut en slik det er idag.

Men bevares meg vel. Splinter Cell 3 kan for alt jeg vet ende opp med å bli et skikkelig "gromt" spill.

Spesielt Co-op ser vannvittig fett ut.

Begynner egentlig å miste litt tiltroen til Ubi og splinter cell. :thumbdown:

Endret av Beistet
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...