ttt Skrevet 23. mai 2004 Del Skrevet 23. mai 2004 har UBI satt en dato? vet den kommer Q4 04 men lurer på om de har satt noen dato enda ? det er ikkje satt nokon fast dato (bare 4. kvartal i år), men eg reknar med at det kjem til julesalget (seint november/tidleg desember) Lenke til kommentar
Döden Skrevet 23. mai 2004 Del Skrevet 23. mai 2004 (endret) hva har folk imot splinter cell egentlig?? det er jo KONGE! og angående multiplayer delen på pandora tomorrow så er jo den også helt KONGE! og med co-op på sc3 blir det bare helt perfekt! og med mye mer "smidige" bevegelser som de har sagt blir det helt.......best....... Ikke døm spillet før det kommer i det minste da, da kan dere si mye dritt om det, men bare ikke nå. Dette har jeg imot spillet er: Hjernedød og lite fengende historie Få gameplay fornyelser (Har en del moves og utstyr, som du egentlig ikke trenger) Ingen "karisme". "AIen" til fiendene er ganske konstant, ikke kjempe-god og blir fort linær og kjedelig. (*Stå 3 cm fra Fisher i et mørkt rom* - * ikke se Fisher* -*Senere se Fisher for så å stå rett opp og ned* - *skyte litt med stiv animasjon* Overhypet spill (både fra gamere og andmeldere) MELKEKU. Ingen fornyelser. Utrolig dårlige og stive bevegelser hos vaktene. Dårlige filmsnutter som ikke en gang er basert på grafikkmotoren. Hvis splinter cell ikke hadde endt opp med å bli den barnevennlige melkekuen jeg syns spillet framstår som idag, ville jeg elsket det. Syns det så mye fetere ut når jeg leste om det og PC versjonen gikk i fremste rekke. Det så og virket da mye råere, mer brutalt og karismatisk ut en slik det er idag. Men bevares meg vel. Splinter Cell 3 kan for alt jeg vet ende opp med å bli et skikkelig "gromt" spill. Spesielt Co-op ser vannvittig fett ut. Begynner egentlig å miste litt tiltroen til Ubi og splinter cell. Endret 23. mai 2004 av Beistet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå