Thewiz Skrevet 19. mai 2004 Del Skrevet 19. mai 2004 Når kommer splinter cell 3 ut? Det ser veldi tøft ut: Splinter cell 3 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 19. mai 2004 Del Skrevet 19. mai 2004 hva er så imponerende utenom grafikken ? er jo bare splinter cell med bedre grafikk Lenke til kommentar
Döden Skrevet 19. mai 2004 Del Skrevet 19. mai 2004 hva er så imponerende utenom grafikken ?er jo bare splinter cell med bedre grafikk Nettopp. Ingen spennende historie eller særlig med "nødvendige" gameplay vri. Jeg aner "melkeku". Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 19. mai 2004 Del Skrevet 19. mai 2004 vel, det eneste nye er jo større "utebrett", men så lenge de ikke kommer med en skikkelig historie som har et interessant plott så er jeg egentlig uinteressert. splinter cell er et spill som trenger en skikkelig historie Lenke til kommentar
Laman Skrevet 19. mai 2004 Del Skrevet 19. mai 2004 hva er så imponerende utenom grafikken ?er jo bare splinter cell med bedre grafikk Nettopp. Ingen spennende historie eller særlig med "nødvendige" gameplay vri. Jeg aner "melkeku". Det er jo en masse nye moves. Du kan for eksempel henge etter et rør med beina, og når en vakt kommer under deg kan du ta tak rundt halsen og kvele han! Ser bra ut. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 19. mai 2004 Del Skrevet 19. mai 2004 vel, det eneste nye er jo større "utebrett", men så lenge de ikke kommer med en skikkelig historie som har et interessant plott så er jeg egentlig uinteressert. splinter cell er et spill som trenger en skikkelig historie Lenke til kommentar
*Magnus* Skrevet 19. mai 2004 Del Skrevet 19. mai 2004 hva er så imponerende utenom grafikken ?er jo bare splinter cell med bedre grafikk Nettopp. Ingen spennende historie eller særlig med "nødvendige" gameplay vri. Jeg aner "melkeku". Hvordan vet du om historien er dårlig ? har du tested SC3 ? Ikke døm før du har prøvd Det! Lenke til kommentar
GoldlaXiE Skrevet 19. mai 2004 Del Skrevet 19. mai 2004 CO-OP er ein intersessant ting som kjem på SC3! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 19. mai 2004 Del Skrevet 19. mai 2004 hva er så imponerende utenom grafikken ?er jo bare splinter cell med bedre grafikk Nettopp. Ingen spennende historie eller særlig med "nødvendige" gameplay vri. Jeg aner "melkeku". Hvordan vet du om historien er dårlig ? har du tested SC3 ? Ikke døm før du har prøvd Det! vel la oss tenke litt etter. splinter cell 1 : imponerende grafikk, søvndyssende historie splinter cell 2 : gjennomsnittlig grafikk, enda mer søvndyssende historie, grei nok multiplayer som neppe vil være et samtaleemne noen måneder fremover i tid. wild guess, splinter cell 3 : man ender opp med et produkt hvor man stort sett har satset på grafikken, gørrkjedelig historie (tror ikke akkurat de kommer til å ta helomvending for så å satse på et spennende plott), dog så kan kanskje co-op mode bli interessant, men i splinter cell så tror jeg det blir et stort kanskje. Lenke til kommentar
Döden Skrevet 19. mai 2004 Del Skrevet 19. mai 2004 Godt sagt ThomasM. Du fikk sagt det jeg hadde på hjertet. Men har Splinter Cell i det hele tatt fornyet gameplay noe som helst ? Nei. Ikke slik som "levlene" er lagt opp. Du trenger svært skjeldent noen av de nye "movsene" og kan komme deg gjennom det meste uten utnyttelse av dette. Det eneste splinter cell gjør er å videreføre konseptet MG(S) startet på en kjedelig og trass måte hvor du ikke trenger særlig av det spillet har lagt opp til. Syns splinter cell er alt for "hypet" jeg. Lenke til kommentar
ttt Skrevet 19. mai 2004 Del Skrevet 19. mai 2004 Når kommer splinter cell 3 ut? Det ser veldi tøft ut: Splinter cell 3 det er som alltid bare å søke her på gamer. 4. kvartal 2004 http://www.gamer.no/produkt.php?produktid=17697 det som virkar interessant med sp3, er coop (og alle dei kule movesa dette bringer med) dei har og lovd at det skal bli eit meir åpent gameplay, der du har mange måter å klare oppdraga på. Lenke til kommentar
Kenny000 Skrevet 19. mai 2004 Del Skrevet 19. mai 2004 Det er jo en masse nye moves. Men hva med grooven og feel'en da? Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 21. mai 2004 Del Skrevet 21. mai 2004 Tom Clancy's Splinter Cell 3 was definitely one of the most impressive games at the show last week. Operative Sam Fisher's next assignment will be his most brutal job yet, and we got to see him taking out his foes using some decidedly less sanitary tactics than in the previous Splinter Cells. Amazingly, Splinter Cell 3 is due out this year, even though the second Splinter Cell game (which, incidentally, is superb) shipped just a matter of weeks ago. Alt jeg vet er at det muligens kommer i 2004... Les mer HER! Finner noe info der fra E3 2K4... Lenke til kommentar
*Magnus* Skrevet 23. mai 2004 Del Skrevet 23. mai 2004 hva er så imponerende utenom grafikken ?er jo bare splinter cell med bedre grafikk Nettopp. Ingen spennende historie eller særlig med "nødvendige" gameplay vri. Jeg aner "melkeku". Hvordan vet du om historien er dårlig ? har du tested SC3 ? Ikke døm før du har prøvd Det! vel la oss tenke litt etter. splinter cell 1 : imponerende grafikk, søvndyssende historie splinter cell 2 : gjennomsnittlig grafikk, enda mer søvndyssende historie, grei nok multiplayer som neppe vil være et samtaleemne noen måneder fremover i tid. wild guess, splinter cell 3 : man ender opp med et produkt hvor man stort sett har satset på grafikken, gørrkjedelig historie (tror ikke akkurat de kommer til å ta helomvending for så å satse på et spennende plott), dog så kan kanskje co-op mode bli interessant, men i splinter cell så tror jeg det blir et stort kanskje. Greit nåkk.. men tilbake til mitt spørmsål.. har du PRØD SC3 ? nei... har ikke komme enda..kanskje de lager en gjennomslager ? kanskke historien blir KONGE bra ? Du kan ikke dømme noe som HELST uten å ha PRØVD det først! sannsyneligheten at historien kan bli dårlig er stor, JA! men du kan igjen, ikke dømme noe som HELST! før du har PRØVD det!!! Puhh.. det var godt å få ut Lenke til kommentar
Döden Skrevet 23. mai 2004 Del Skrevet 23. mai 2004 (endret) Hvordan vet du om historien er dårlig ? har du tested SC3 ? Greit nåkk.. men tilbake til mitt spørmsål.. har du PRØD SC3 ? nei... har ikke komme enda..kanskje de lager en gjennomslager ? kanskke historien blir KONGE bra ? Du kan ikke dømme noe som HELST uten å ha PRØVD det først! sannsyneligheten at historien kan bli dårlig er stor, JA! men du kan igjen, ikke dømme noe som HELST! før du har PRØVD det!!! Puhh.. det var godt å få ut De har hatt to forsøk på 5/(6?) forskjellige plattformer å skape noe unikt. Så jeg kan si at vi har en ganske god grunn til å tro. Det som faktisk virker litt kult er multiplayer aspektet. Vi får se. Endret 23. mai 2004 av Beistet Lenke til kommentar
zeox Skrevet 23. mai 2004 Del Skrevet 23. mai 2004 For min egen del driter jeg langt oppi storyen i splinter cell spillene. Det som er kult med spillet, og som får meg til å spille det gang på gang, er det man finner i alle Tom Clancy spillene, nemlig et solid gameplay. Til dags dato har jeg aldri kommet borti et Tom Clancy spill som har en skikkelig god story, men det glemmer man fort med et så kult gameplay! Lenke til kommentar
*Magnus* Skrevet 23. mai 2004 Del Skrevet 23. mai 2004 zeOx[' date=23/05/2004 : 17:49] For min egen del driter jeg langt oppi storyen i splinter cell spillene.Det som er kult med spillet, og som får meg til å spille det gang på gang, er det man finner i alle Tom Clancy spillene, nemlig et solid gameplay. Til dags dato har jeg aldri kommet borti et Tom Clancy spill som har en skikkelig god story, men det glemmer man fort med et så kult gameplay! me2.. ELSKER SC no matter what Lenke til kommentar
BoardkilL Skrevet 23. mai 2004 Del Skrevet 23. mai 2004 Splinter Cell 3 er det spillet som ga med mest hakeslipp på årets E3. Jeg satt der under demonstrasjonen med haka nedpå knærne omtrent. Det var nesten litt sånn at man måtte passe på å ikke skli på gulvet etter folk hadde sittet der og siklet. Greit, grafikken var helt syk. Greia var at gameplayet virket bunnsolid også, noe man jo venter fra den kanten. Multiplayer så helt fantastisk ut, det er uendelig mye bedre enn multi på Pandora Tomorrow! Lenke til kommentar
*Magnus* Skrevet 23. mai 2004 Del Skrevet 23. mai 2004 (endret) Splinter Cell 3 er det spillet som ga med mest hakeslipp på årets E3. Jeg satt der under demonstrasjonen med haka nedpå knærne omtrent. Det var nesten litt sånn at man måtte passe på å ikke skli på gulvet etter folk hadde sittet der og siklet. Greit, grafikken var helt syk. Greia var at gameplayet virket bunnsolid også, noe man jo venter fra den kanten. Multiplayer så helt fantastisk ut, det er uendelig mye bedre enn multi på Pandora Tomorrow! har UBI satt en dato? vet den kommer Q4 04 men lurer på om de har satt noen dato enda ? Endret 23. mai 2004 av *Magnus* Lenke til kommentar
Asmodeus* Skrevet 23. mai 2004 Del Skrevet 23. mai 2004 hva har folk imot splinter cell egentlig?? det er jo KONGE! og angående multiplayer delen på pandora tomorrow så er jo den også helt KONGE! og med co-op på sc3 blir det bare helt perfekt! og med mye mer "smidige" bevegelser som de har sagt blir det helt.......best....... Ikke døm spillet før det kommer i det minste da, da kan dere si mye dritt om det, men bare ikke nå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå