LoPro Skrevet 1. november 2001 Del Skrevet 1. november 2001 Noen som har vært borte i at Voodoo3 AGP-kortet ikke vil være med på en reset/oppstart 80% av tilfellene? Må resete og resete før jeg får bilde på skjermen. Jeg har en PII300MMX. Hva kan det være? LoPro Lenke til kommentar
Bose Skrevet 11. november 2001 Del Skrevet 11. november 2001 Prøvd å bytte forgasser? Har hørt at Ferrarier har startsproblemer. Lenke til kommentar
Rascal Skrevet 11. november 2001 Del Skrevet 11. november 2001 Har du en BX chipset hovedkort? Noen av de kan være sære når det gjelder Voodoo 3. Lenke til kommentar
LoPro Skrevet 11. november 2001 Forfatter Del Skrevet 11. november 2001 BX-chipset ja... men HKet er tydeligvis ustabilt på voodoo3 AGPen min OG TNT2 PCIen min. Kun S3Virgen min som starter hver gang, men det suger jo.. Noe jeg kan stille på i Bios eller gjøre? Lenke til kommentar
Rascal Skrevet 12. november 2001 Del Skrevet 12. november 2001 prøv å øke spenningen til AGP kortet med 0.1 volt. Gigabyte HK har en egen jumper for bruk av Voodoo 3. Lenke til kommentar
LoPro Skrevet 12. november 2001 Forfatter Del Skrevet 12. november 2001 Så vidt jeg kan huske så kan jeg bare stille core voltage i bios'en på mitt Abit BX6r2 HK...men skal se overalt..På forhånd takk.. Lenke til kommentar
Jazzmaster Skrevet 13. november 2001 Del Skrevet 13. november 2001 Har hatt det samme problemet,endte opp med at jeg kjøpte nytt HK og GF3 kort, men kjøpte senere nytt HK og bruker nå V3 kortet i PC nr2. Det fønker i alle fall nå.... http://www.kimwetteland.com Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå