HackersEllite Skrevet 19. mai 2004 Del Skrevet 19. mai 2004 Hei... Jeg trenger å redigere enn fil på hardisken min.. Men dette må gjøres fra dos.. Hardisken kjører NTFS filsystem.. Hvordan kan jeg få redigert denne fila... (boot.ini) Takk for svar.. =) Lenke til kommentar
FenrisC0de Skrevet 19. mai 2004 Del Skrevet 19. mai 2004 hvis du har windows XP (vet ikke om dette funker med andre OS) så trenger du ikke gjøre dette fra dos.. Høyreklikk my computer\properties\advanced\startup and recovery\ så trykker du på knappen "edit".. så vil boot.ini komme opp! Lenke til kommentar
HackersEllite Skrevet 19. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 19. mai 2004 Glemte å beskrive ett problem till.. Boot.ini er redigert... feil.. så.. Jeg kan ikke komme meg inn i windows... Feil.: UNMOUNTABLE_BOOT_VOLUME .. Så må få redigert den fra dos... =) Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 19. mai 2004 Del Skrevet 19. mai 2004 kjipt... du kan jo kjøre reinstall av os Lenke til kommentar
FenrisC0de Skrevet 19. mai 2004 Del Skrevet 19. mai 2004 hmm.. boot opp med windows XP cd`en (antar fortsatt at du har windows xp), og så går du til repair console.. der bør det være mulig å fikse dette.. Men hvis det ikke er du som har redigert filen feil, så er det tvilsomt at dette er problemet, virker heller som en liten hardisk krash! Lenke til kommentar
HackersEllite Skrevet 19. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 19. mai 2004 jau.. men har veldig viktige data på HD:.. Ingen måte å få redigert den på..!? Får jo ikke tilgang till HD fra dos.. pga Filsystemet.... Lenke til kommentar
HackersEllite Skrevet 19. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 19. mai 2004 Jeg har redigert fila..... eller. jeg holdt iallefall på med den.. og ved neste restart.. komm probbet... Lenke til kommentar
Bolson Skrevet 19. mai 2004 Del Skrevet 19. mai 2004 Prøv F8 under oppstart. Se om du klarer å starte opp i sikker modus eller sist fungerende konfigurasjon. Fungerer ikke det, så boot med XP-cd og gjør som Earth657 skriver. I og med at det er du som har endret, så ligger feilen trolig i endringa. Repair console sletter ingenting, bare reparer XP installasjonen. Lenke til kommentar
ronnyaa Skrevet 19. mai 2004 Del Skrevet 19. mai 2004 du kan jo kjøre reinstall av os Dette er ihvertfall totalt unødvendig Du har fått svaret på dine spørsmål, start fra plate, reparer. Lenke til kommentar
Bludd Skrevet 19. mai 2004 Del Skrevet 19. mai 2004 (endret) Som det har blitt sagt, Recovery Console ved å boote opp med Windows XP-CD'en. Endret 19. mai 2004 av Bludd Lenke til kommentar
HackersEllite Skrevet 19. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 19. mai 2004 Ved recovery consol finner den ingen hardisker sier den... Og ved sikkerhets modus kommer den samma feil meldinga opp..... Lenke til kommentar
ronnyaa Skrevet 19. mai 2004 Del Skrevet 19. mai 2004 Har du gitt den drivere til sata kontrolleren (om du har....) Lenke til kommentar
HackersEllite Skrevet 19. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 19. mai 2004 ??.. Trokke det.. eller vet ikke... Men alt funka helt te jeg en dag(over i går) slo av og på... =( Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 19. mai 2004 Del Skrevet 19. mai 2004 Bare installer win på nytt, uten å formatere.. da beholder du all data du hadde fra før. Lenke til kommentar
ronnyaa Skrevet 19. mai 2004 Del Skrevet 19. mai 2004 ??.. Trokke det.. eller vet ikke... Har du en Serial ATA disk må du ha en diskett med drivere for at windows skal finne diskene dine... Lenke til kommentar
Carnifex Skrevet 19. mai 2004 Del Skrevet 19. mai 2004 Hei... Jeg trenger å redigere enn fil på hardisken min.. Men dette må gjøres fra dos.. Hardisken kjører NTFS filsystem.. Hvordan kan jeg få redigert denne fila... (boot.ini) Takk for svar.. =) http://support.microsoft.com/default.aspx?...4&Product=winxp Lenke til kommentar
TheLoco Skrevet 19. mai 2004 Del Skrevet 19. mai 2004 Og hva i all verden har dette spørsmålet i det hele tatt med Hovedkort, Prosessor og minne å gjøre? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå