Oxford Skrevet 19. mai 2004 Del Skrevet 19. mai 2004 Jeg har kjøpt meg en heatpipe til å feste på mitt Nvidia Gf 2GTS skjermkort. I den forbindelse må jeg fjerne den gamle kjøleribben med vifte. Problemet er at den er limt fast. Er det noen som har gode tips til hvordan denne kan tas av på en mest mulig rask og skånsom måte, eller er det bare det å putte den i fryseren et par timer som nytter? Jeg har prøvd å se om det er mulig å få løs vifta ved å vri på den, eller å føre en tapetkniv mellom gpu og kjøleribbe (ved romtemperatur). Men det var ikke mulig å komme noen vei. Jeg håper dere har noen kjappe tips å komme med Lenke til kommentar
Thorsen Skrevet 19. mai 2004 Del Skrevet 19. mai 2004 Her finnes det mange kjappe tips http://forum.overklokking.no/index.php?sho...l=fjerne+kjøler Lenke til kommentar
*Magnus* Skrevet 19. mai 2004 Del Skrevet 19. mai 2004 Jeg har kjøpt meg en heatpipe til å feste på mitt Nvidia Gf 2GTS skjermkort. I den forbindelse må jeg fjerne den gamle kjøleribben med vifte. Problemet er at den er limt fast. Er det noen som har gode tips til hvordan denne kan tas av på en mest mulig rask og skånsom måte, eller er det bare det å putte den i fryseren et par timer som nytter? Jeg har prøvd å se om det er mulig å få løs vifta ved å vri på den, eller å føre en tapetkniv mellom gpu og kjøleribbe (ved romtemperatur). Men det var ikke mulig å komme noen vei. Jeg håper dere har noen kjappe tips å komme med har hørst at det skal funke bra med neggellakk fjerner.. men har ikke testet selv da.. Lenke til kommentar
Oxford Skrevet 19. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 19. mai 2004 Tusen takk for responsen... har lagt kortet i fryseren, så får vi se. Jeg er litt nervøs for å bruke makt... det vil være litt kjedelig å ødelegge kortet, selv om det ikke er verd mange kronene... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå