sluffy Skrevet 19. mai 2004 Del Skrevet 19. mai 2004 (endret) Skal ha meg DVD-brenner og lurer på om noen har noen gode forslag til hva jeg bør velge. Har lest litt rundt her og skjønner at Nec ND-2500A er en relativt god brenner, men på komplett får man denne bare som Bulk, jeg vil gjerne ha Retail. Og så har jeg hørt at det visst nok ikke er så lenge til det kommer brennere som brenner i flere lag, bør jeg vente på disse. Eller er de så langt fram i tid/kommer til å bli så dyre at det ikke er vits i å vente på? Jeg har ikke tenkt å betale mer enn 1000,- for brenneren, helst en del mindre. Den bør helst være Retail, da jeg ikke har noe programvare osv. Den bør helst brenne alle formater (DVD+R/RW og DVD-R/RW/RAM) Så er det noen som har noen gode forslag til hva jeg bør velge? mvh. Sluffy EDIT: Kan en amatør som meg klare seg uten Retail, hva er egentlig med i en retail pakke? Endret 19. mai 2004 av sluffy Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 19. mai 2004 Del Skrevet 19. mai 2004 Eg har Nec ND-2500A og er meget fornøyd med den. Har ikke hatt noen feilbrenninger med noen av DVD formatene eg har brent (dvd-r, dvd+r, dvd-rw,dvd+rw) Ville kjøpt denne nå og ventet til flere lags dvd brennere var litt mer vanlige og billigere. Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 19. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 19. mai 2004 Leste i en annen tråd her at det tydligvis går ann å få oppgradert ND2500A til flerlagsbrenner etterhvert, så jeg kommer nok til å gå for denne. Men hva fikk du med i pakken, var det bare brenneren. Og hva er vanlig at er med i en retail pakke? Lenke til kommentar
Anderssb Skrevet 19. mai 2004 Del Skrevet 19. mai 2004 Men hva fikk du med i pakken, var det bare brenneren? Jeg har kjøpt akkurat den samme brenneren på MPX, som bulk-versjon. Det var bare brenneren som fulgte med, ingen andre ting som kabler, skruer, drivere o.l... Men jeg er veldig fornøyd. Har ikke hatt en feilbrenning ennå og det har heller ikke vært noen problemer med den. (kjøpte den i starten av mars) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå