Zipp0 Skrevet 19. mai 2004 Del Skrevet 19. mai 2004 Jeg lurer litt på om dette http://www.microplex.no/rubweb/php/rd.php?...C7BUSB&toc=3050 kabinettet er noe og satse på? Er ganske sikker på at jeg ska ha lian li, men vet ikke om det er noe som er dårliger på dette enn de som koster ca. 1500? PS: Jeg vet at ikke er uttagbart HK brett Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 19. mai 2004 Del Skrevet 19. mai 2004 et helt greit kabinett, men jeg ville gått for et dyrere.. så har du et kabinett for en god del år.. Lenke til kommentar
XenZor Skrevet 19. mai 2004 Del Skrevet 19. mai 2004 Videre er det ganske trangt, det kabinettet. Liten plass mellom MB og IDE-enheter. Lenke til kommentar
Zipp0 Skrevet 19. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 19. mai 2004 Takk for svarene, er det noe annerledes på PC60USB? etter hva jeg har skjønt er det 2 helt like kabinetter, med litt forsellig front.. tar jeg helt feil her? Lenke til kommentar
snole Skrevet 20. mai 2004 Del Skrevet 20. mai 2004 Dette kabinettet vil jeg på det varmeste anbefale! Jeg har det selv, og synes det er supert! Den har en FET front (finere enn PC61) og er ellers ganske lik. Følgende ting skiller PC7B fra PC61: - PC7B har ikke superbright leds i rødt og blått (sjekk reservedeler til lian-li på Microplex), men grønn og gul - PC7B har ikke viftekontroll, men noicekiller er tingen (dynamisk kjøling - lettvint) - Utrekkbar HK-skuff er ikke et must. Greit, det blir litt trangere, men man er jo ikke så ofte inne å styrer med det. Andre positive ting med lian li er at HD-ramma står nede ved de store viftene i front. Diskene blir derfor aldri varm. Man har jo også plass til 5 disker der. Hilsen en som har lånt snole's konto. Han har PC61 og jeg har PC7B. Begger er knallfornøyde! Lenke til kommentar
Zipp0 Skrevet 20. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 20. mai 2004 Takk, jeg synes fronten på PC60/61USB er penere, men det er jo min mening, er litt ute etter det der HK brettet egentlig Ledsene er jo ikke noe jeg bryr meg om, dette kan jeg jo ordne på selv Har cheiftec fra før, så HDD'ene mine er ikke varme, og viftestyringen i front er ikke noe jeg bryr meg om, jeg har jo viftestyring så det er nok ikke noe problem Har vannkjøling så hvordan blir det med plassen? Lenke til kommentar
snole Skrevet 20. mai 2004 Del Skrevet 20. mai 2004 Nå er det jeg som svarer. Har lest på Hardware.no en test der de satte en (trur det var) Waterchill eller noe inn i et slikt Lian Li. Dem fikk det til å passe,dog med flytting av disker fra bunnen i front, til 5,25" brønner osv. Skal forsøke å finne link. Men ikke i kveld. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå