Gå til innhold

Hva mener dere om dette?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dette kabinettet vil jeg på det varmeste anbefale!

Jeg har det selv, og synes det er supert! Den har en FET front (finere enn PC61) og er ellers ganske lik.

Følgende ting skiller PC7B fra PC61:

- PC7B har ikke superbright leds i rødt og blått (sjekk reservedeler til lian-li på Microplex), men grønn og gul

- PC7B har ikke viftekontroll, men noicekiller er tingen (dynamisk kjøling - lettvint)

- Utrekkbar HK-skuff er ikke et must. Greit, det blir litt trangere, men man er jo ikke så ofte inne å styrer med det.

Andre positive ting med lian li er at HD-ramma står nede ved de store viftene i front. Diskene blir derfor aldri varm. Man har jo også plass til 5 disker der.

Hilsen en som har lånt snole's konto. Han har PC61 og jeg har PC7B. Begger er knallfornøyde!

Lenke til kommentar

Takk, jeg synes fronten på PC60/61USB er penere, men det er jo min mening, er litt ute etter det der HK brettet egentlig :)

Ledsene er jo ikke noe jeg bryr meg om, dette kan jeg jo ordne på selv :)

Har cheiftec fra før, så HDD'ene mine er ikke varme, og viftestyringen i front er ikke noe jeg bryr meg om, jeg har jo viftestyring så det er nok ikke noe problem :)

Har vannkjøling så hvordan blir det med plassen?

Lenke til kommentar

Nå er det jeg som svarer.

Har lest på Hardware.no en test der de satte en (trur det var) Waterchill eller noe inn i et slikt Lian Li.

Dem fikk det til å passe,dog med flytting av disker fra bunnen i front, til 5,25" brønner osv.

Skal forsøke å finne link. Men ikke i kveld. :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...