Mulch Skrevet 20. april 2002 Del Skrevet 20. april 2002 Quote: On 2002-04-20 11:32, Roamer skrev:Forresten er det umulig å sammenligne screenshots, fordi Xbox bruker et annet verktøy for å ta screenshots direkte fra spill i en høyere oppløsning, du må derfor se det i aksjon før du kan sammenligne. Men, uansett er ikke det så veldig imponerende det jeg så i det screenshot'et, veldig enkel geometri og lite detaljer, det er bra men om det er på Rogue Leader II nivå kan diskuteres. Finn noen flotte bilder fra Rouge Leader da. Fant noen som var ute av fokus, men har sett helt klare bilder også. Om du åpner øynene (og ser på de andre bildene som var der) så vil du se at grafikken er helt topp. Må også tenke på at det er noen måneder til Crimson Skies kommer.. Har ikke bredbånd enda, så jeg gidder ikke å laste ned noen filmer, hehe.. (får i mai, yuppie!) Lenke til kommentar
Roamer Skrevet 20. april 2002 Del Skrevet 20. april 2002 Sjekk ut bilder av Rogue Leader II, Mulch. Vakkert! Lenke til kommentar
Flakkmeister Skrevet 20. april 2002 Del Skrevet 20. april 2002 Æsj, det ser stygt ut! Bildene avStar Wars Jedi StarFighter ser mye fetere ut Lenke til kommentar
Roamer Skrevet 20. april 2002 Del Skrevet 20. april 2002 Ikke få meg til å le! Se på detaljnivået på Rogue Leader II kontra Starfighter. Spesielt synes jeg bilde 18 og 19 er fete og alle fra Death Star levelen. _________________ "You can go a long way with a smile. You can go a lot further with a smile and a gun." - Al Capone [ Denne Melding var redigert av: Roamer på 2002-04-20 21:10 ] Lenke til kommentar
Mulch Skrevet 20. april 2002 Del Skrevet 20. april 2002 Rouge Leader 2 så nydelig ut ja. Jetfighter eller hva det nå hette kan ikke måle seg :/ Er vel noen andre tullinger som lager det.. Crimson Skies derimot! Sjekk havet! Sjekk horisonten! Himmelen! Skade på flyene! AAAAAAAAAAAAH! Lenke til kommentar
Flakkmeister Skrevet 20. april 2002 Del Skrevet 20. april 2002 Er møkk lei Crimson Skies siden jeg fikk det på pc for et år siden eller to eller noe... Lenke til kommentar
Tullingen Skrevet 20. april 2002 Del Skrevet 20. april 2002 uff, nei jeg fant ut i går/dag at rouge leader er star wars spill!! jeg er så dritt-lei alt starwars.... Lenke til kommentar
Roamer Skrevet 21. april 2002 Del Skrevet 21. april 2002 Jo, det er Star Wars, ikke noe episode 1 dritt. Dette er tatt fra glansdagene. Pluss at det er et sinnsykt bra spill, 9.4 hos Gamespot, jeg har bare prøvd det litt dessverre. Lenke til kommentar
HardCubed Skrevet 24. april 2002 Del Skrevet 24. april 2002 Quote: On 2002-04-20 11:37, SintBrus skrev:Tvertimot! De firmaene som konkurrerer med Microsoft vil forbedre sine produkter for å idet hele tatt selge. Dermed blir det bare mer og bedre software til oss brukere. Hvis meg et annet OS enn Windows som blir støttet av de fleste hardware og software utviklere! Lenke til kommentar
StaBBer Skrevet 25. april 2002 Del Skrevet 25. april 2002 Kunne ikke vært mer enig Chubby :smile: Xbox power! Lenke til kommentar
Mulch Skrevet 25. april 2002 Del Skrevet 25. april 2002 Problemet med star wars er at stoffet blir resirkulert, det er alltid den isplaneten, den sand planeten, astroidebeltet og death star.. Universet har mye mere potensiale enn det, har lest noen av tegneseriene, og de er minst like interessante, og det blir ikke repetert så mye.. Hvorfor ikke et Boba Fett spill? Lenke til kommentar
Roamer Skrevet 25. april 2002 Del Skrevet 25. april 2002 Det kommer...nesten da. Det er med faren til Boba, Jango Fett. Star Wars : Bounty Hunter, heter det. Det kommer til Gamecube og Playstation 2. Lenke til kommentar
Roamer Skrevet 25. april 2002 Del Skrevet 25. april 2002 Forresten, det er greit at miljøene er brukt før. Det er jo naturlig egentlig, når spillet er basert på den første filmen. Og grafikken teller faktisk litt, når den nærmer seg sin filmatisk motpart. Sjekk dette, du kan faktisk se bakketroppene i bagrunnen, disse er selvsagt modellert i full 3d: Bilde _________________ "You can go a long way with a smile. You can go a lot further with a smile and a gun." - Al Capone [ Denne Melding var redigert av: Roamer på 2002-04-25 20:44 ] Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå