Vectrex Skrevet 19. mai 2004 Del Skrevet 19. mai 2004 Jeg la inn firmware 10 for et par dager siden. Men etter oppgraderingen funker ikke telefonen som den skal. For det første: Headsettet funker ikke i det hele tatt. Jeg kan hverken ringe eller høre musikk gjennom det, men det funker fortsatt som antenne til radioen. For det andre: Jeg kan ikke lenger åpne bildene jeg har lagret på telefonen. Hverken det jeg tar med kamera på mobilen eller de som jeg har fått via andre måter (IR, BT osv) Noen andre med samme problemer? Anelse hva som er galt? Dette er MEGET frustrerende! Er det mulig å legge inn igjen en tidligere versjon av firmware på telefonen? Takker for alle svar! Lenke til kommentar
_dAwn_ Skrevet 19. mai 2004 Del Skrevet 19. mai 2004 er mulig å downgrade ja. du må bare få tak i en fw som ikke er offisielt utgitt og kjøre den. er en del bug som er fjernet på fw 10. men det er kommet mange nye der også. har selv fw 10. det eneste som jeg irriterer meg over er at ringelyden er så lav. hører den ikke på full guffen. se på club-siemens sx1 forumet om du finner noen link/noen som har skrevet om problemet der. Lenke til kommentar
Vectrex Skrevet 19. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 19. mai 2004 Fant feilen. Fikk et bilde over BT som inneholdt "+" i filnavnet. Prøvde å åpne dette. Fikk feilmelding. Fant ikke ut før seinere at ingen av de andre bildene ville åpne seg... Restartet mobilen, slette filen med "feil" i filnavnet. Da gikk det å åpne de andre bildene igjen... Kan være greitt å vite hvertfall! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå