Conan_Warrior Skrevet 19. mai 2004 Del Skrevet 19. mai 2004 Lurer bare på hvilket kabbinett som jeg kan ha en: EVO 240 Radiator m/ 2x 120mm Titan HydorL20 Pumpe Slanger Kabbinettet må være GANSKE billig fordi jeg er en veldig fattig student som bor på hybel. Det må se bra ut også... mvh. Stian Garibaldi Lenke til kommentar
Kozesmurf Skrevet 19. mai 2004 Del Skrevet 19. mai 2004 Thermaltake Tsunami aluminium kabinett... dette er drømmekabinettet som er på vei inn i markedet nå. Har kun funne nettbutikk som tar dette inn uten glassplata på siden Det er bredere enn tradisjonelt som igjen betyr bedre plass inni kabinettet til slike leketøy som du og eg vil putte i det. Det er 120mm vifte forran og bak som muligjør relativt bra gjennomlufting til et lavere støynivå enn vanlig. samt det at kabinettet er av aluminium gjør at selve chassis på kabinettet transporterer vekk noe av varmen inni maskinen. Når dette kommer i butikken er det pigede ikje lenge før det ligger i posten her Lenke til kommentar
Conan_Warrior Skrevet 19. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 19. mai 2004 hehe.. så jekligt tøft ut det der.. ønsker meg et kabbinett som jeg kan ha 240'en i fronten slik at de 2 viftene blåser innover helt nede fremmerst! (viss du fatter) jaja.... spara massa penga! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå