LarsFromasj Skrevet 19. mai 2004 Del Skrevet 19. mai 2004 Hei! Når jeg skal inn på GFXdesigners.com og skal trykke på en post, en ny side etc. så klikker explorer. Den står en stund, så kommer den "Don't send"-saken som alle har opplevd. Noen som har peiling på hvorfor? Lenke til kommentar
Thorsen Skrevet 19. mai 2004 Del Skrevet 19. mai 2004 Funker hos meg, har du prøvd å søke etter virus og brukt ad-aware. Kan kanskje hjelpe å oppdatere IE. Hvis du vil bli kvitt den plagsomme feilmeldingen etterpå med send problemet til microsoft kan du fjerne dette ved å høyreklikke på min datamaskin, velge egenskaper, avansert og feilrapportering. Lenke til kommentar
ob1 Skrevet 20. mai 2004 Del Skrevet 20. mai 2004 (endret) Legg inn IE på nytt ved å laste det ned fra HER kan kanskje hjelpe. Endret 20. mai 2004 av ob1 Lenke til kommentar
LarsFromasj Skrevet 23. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2004 Takk, skal prøve Lenke til kommentar
torsteinBG Skrevet 23. mai 2004 Del Skrevet 23. mai 2004 Eller vis du har lyst og prøve noe nytt, så kunne vel opera kanskje friste. Har det selv og det funker fint, og angrer ikke på at jeg slutta og bruke IE Lenke til kommentar
ob1 Skrevet 23. mai 2004 Del Skrevet 23. mai 2004 Først kan Opera begynne å vise alle web-sider riktig! Lenke til kommentar
Foxtrot Skrevet 24. mai 2004 Del Skrevet 24. mai 2004 Vil anbefale Avant browser på det sterkeste. Bedre og kjappere enn IE og Opera. Er på norsk. http://www.avantbrowser.com/download.html Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå