Prizefighter Skrevet 19. mai 2004 Del Skrevet 19. mai 2004 Vel siden figurene er så komplexe så forstår jeg godt at 1gb videominne trengs, en plass må da alt stå i kø. Jeg skal ikke si at jeg er proff, men tror ikke kompleksiteten til figurene har noe stor innvirkning på videominnet. Det som hovedsaklig blir lagret der er jo teksturer og slikt, det er det som opptar mesteparten av plassen. Er nok ikke noe proff jeg heller bare bra du retter på meg. Mer videominne, jo mindre trafikk fram og til bake fra ram'en blir det. Ser ikke noe annet enn positivt i det. Lenke til kommentar
Rafael Skrevet 19. mai 2004 Del Skrevet 19. mai 2004 Joda, du har nok rett i det. Hvorvidt mye videominne har stor påvirkning i dagens spill er derimot en annen sak. For å være ærlig så synes jeg det er litt vel oppskrytt, og produsentene pøser som vanlig bare på med mer. Trist Lenke til kommentar
Prizefighter Skrevet 19. mai 2004 Del Skrevet 19. mai 2004 Joda, du har nok rett i det. Hvorvidt mye videominne har stor påvirkning i dagens spill er derimot en annen sak. For å være ærlig så synes jeg det er litt vel oppskrytt, og produsentene pøser som vanlig bare på med mer. Trist Tenkte da litt mer framtidsmessig ja. Noe av det tristeste jeg ser er et 9200SE med 256mb minne, tragisk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå