Gå til innhold

Anbefalte innlegg

^^ Ikke dumt forslag, men man kan like godt lage et brett. Når du ikke skal feste kortene på en normal måte som i et vanlig kabinett, så er det ikke værre enn å bare lage en treplate med spacere (avstandsstykker som du legger hovedkortet oppå og så skrur fast). Mot treveggen kan du lage et hult rektangel som du skrur tilleggskortene fast i, akkurat som du ville gjort i et vanlig kabinett.

hkplateliten.jpg

hkplate1liten.jpg

Billigere, og det går mye raskere. Jeg ville hvertfall prøvd å få alt i samme materiale om mulig, enn å blande. Om du ikke gidder det så er Lian Li hk brettet helt greit for selvbygg..

Geniale tegninger! Akkurat det du skrev her er noe jeg lurte på:

LianLi hk brettet er 21cm høyt!

Jeg skal prøve å lage et kabinett som skal stå på skrivebordet som en slags "sokkel" for lcd skjermen og da bør det helst være lavest mulig..

Spacers - er det et proft ord for treklosser så ikke hk ligger inntil platen den er skrudd fast til?

PCI slottene - har du noen ideer til hvor man kan kjøpe (eller lage) et skall så de portene man ikke bruker er skjult..?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er ikke godt å si, det er jo hennes prosjekt.

Dere vet hvordan det er med jenter og å få ting gjort... ;)

Men jeg gidder ikke styre mer med det, ho får sjøl legge ut bilder og mekke sammen kabbiset. Jeg vil ikke være med i et prosjekt som ikke kommer noen vei. :thumbdown:

Så jeg kommer hvertfall ikke med flere updates. Ho skulle begynne for lenge siden, men har utsatt det. Og no når vi ikke kom opp til examen så lovte ho å begynne, men det gjør ho ikke. Hyttetur istedet. Jaja, sorry hvis JEG har skuffet noen der ute. Er et flott prosjekt, og har fått mange flotte forslag. Håper ho leser gjennom, hvis hon bestemmer seg for å begynne.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...