Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Her er skisser foreløpig.

Klikk her

johndoeMakt sitt forslag var ikke dumt... Men hva hvis vi har det som planlagt og bare setter HK oppe?

Noen som tror at Det er god idè med hd holdere og CD- romholdere, må være plass til tre brønner. (viftestyring)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Grunnen til at jeg ville plassert hovedkortet i toppen er at det er lettere å komme til, får et mer dukkehus preg (Hvertfall slik det var i gamle dager hvor du vanligvis tok ut en og en etasje og grevde deg nedover. Dette var før du fikk barbie osv ;)), og fordi det forenkler noen av probleme med utlufting.

Du visste skummelt mye om dukkehus, bamsefar... ;)

Ser ut til å bli et bra prosjekt d der! :thumbup:

Lenke til kommentar

Dette ser jo bra ut :p

Jeg er forresten jenten det er snakk om...

Bilder kommer i løpet av helgen. Rammen skal lages i huntonitt, mens etasjene, taket og hyllene til HD og CD-rom skal lages i kryssfinér.

Vi er litt usikre på hvordan vi skal tilpasse 120mm-viften i andre etasje, som skal være 21 cm høy. :hmm:

Noen forslag?

Lenke til kommentar

Her kommer en update, har ikke fått snekret noe enda, men tatt en del bilder av hvordan hun vil ha det. Nå er det tid for å legge opp noen bilder.

Og har noen forslag på hvordan jeg skal mekke inn en 1x 120mm raddis og en Cd-rom bay tank, og slanger til det hele.

Har tenkt raddis i toppen slik at det kommer inn frisk luft. Og tanken rett over cd rom-en, i andre etasje. Pumpen setter jeg inn under, ved siden av PSU...

Jenta bak det hele

Fronten (røfft satt opp)

Baksiden(Fortsatt ikke riktig satt opp)

Viser litt mer bak

Platene vi skal bruke til vegger og "gulv" (Huntonitt)

Lenke til kommentar

Er så evig stress, men ok. Skal heller gjøre det fra nå av.

Garasjeport til Cd rom er en god idè, men(alltid et men) Vi skal ha en vanntank sammen med cd-rom'ene i en av "brønnene". Men kan jo evt bare legge tanken inni, og så legge cd'rom ved siden i en garasje. Jeg får ta det opp med sjæfen.

Den ideen med garasjeport likte jeg  !!!!! Du kan ikke sette opp noen utlys som power-led og hdd-led da???

Har planer om å få til noe slikt. Blir litt funky med eneste huset i gata med farget utelys. but then again så ligger jo huset i "leet street nr 1337" :D

Skulle btw begynne å snekre idag, men har ikke nok materialer enda, lageret er stengt. :thumbdown: men regner med å begynne litt ut i uken :w00t:

Er det noen som har peiling på kobling av brytere som kunne tenke seg å forklare litt enkelt? :blush: har hatt en del ulykker med meg og elektrisitet...

Endret av wiggles
Lenke til kommentar
Ingen av oss her har laget komponentene. Det tar enormt mye tid og jeg tviler på at det er noen som gidder.

Bit-Techs samlingside

Doh... her leitet litt etter det. :p

Og ja, CandyKing er Candyking..

det siste objektet mitt er Skrues hjemmelagde vannblokk.. som er her.

Hva dukkehus angår..

må hovedkortet ligge?

kan det ikke stå på høykant i midten ? vil spare endel plass...

/|\
 /  |  \
|   |   |

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...